Misschien idd even bellen, wat jij nu doet heb ik ook gedaan de laatste keer eerst up en dan down. Maar ik had deze keer alleen steken aan de linkerkant en rechts deed idd niet mee. Ik zou bellen
Ik heb het wel moeilijk nu, ik heb zoveel zenuwen. Ik droom elke nacht ook over het hele gebeuren. Ik probeer het echt los te laten maar zodra ik alleen ben dan gaan mijn gedachten gelijk weer naar een evt zwangerschap
Nu voel ik eigenlijk niks meer.. wacht nog even af vandaag. Vorige keer had ik 4x150 gespoten en toen overstimulatie nu maar 2x natuurlijk dus dit plan zou goed moeten kunnen werken. Als ik straks weer steken voel bel ik. En anders spuit ik nog 1x en dan morgen de meting
Me aller eerste ooit!!! Zelfs nog nooit een tuur gehad. Dus ja. Ik kan het gewoon niet geloven. Het zaad zat zo onder het minimale.
Mijn streepjes kwamen trouwens nog van de pregnyl, maar er staat nog/al een tuurstreepje op de action test van vandaag. En inmiddels heb ik niet te negeren buik- en rugkrampjes. Echt ongi-gevoel, 5/6 dagen voor ik ongesteld moet worden. Heb er dus wel echt een goed gevoel over
Ik vier even mijn eigen feestje Op dag 19 een positieve ovulatietest! Dus dat wordt aan de bak vanavond.
Oehh echt spannend zeg!! Hier 6dpo vandaag. Ik vind het vooral spannend als het maandag is want dan is er kans dat ik ongesteld wordt heb ik de eerste ronde gehad nl toen het niet gelukt was