Klopt ja, met 150ie bij de eerste keer gingen er 5 mee doen waarvan twee dominant, tweede keer netjes 1 maar heb toen 10dgn achtereen 150ie moeten spuiten. Ben toen ook op cd 8 begonnen ivm een cyste en toen met 137,5ie geloof ik begonnen en toen 150 laatste 10dgn.
Pff ik zit toch de dagen af te tellen.... woensdagochtend weer voor een echo, ik weet gewoon bijna zeker dat deze dosis niks voor mij doet, ik voel nl helemaal niks... ik hoop zo dat ze woensdag de dosis even flink omhoog gaan schroeven want anders gaat dit zeker vijf weken duren. Hoe is het verder met jullie?
Goed hoor! Volgende week vrijdag komt steeds dichterbij en ik vind het wel spannend. Hopelijk mogen we starten. Ik heb geen zin om provera dus we gaan dan lekker blind starten met Menopur. Qua gewicht is het gelukt dus dat is fijn. Nu kan ik me nog even 1,5wk mentaal een beetje voorbereiden. Hopelijk vind je de juiste dosis. Hier is er trouwens zojuist een jongensnaam op het lijstje omhoog gegaan. Eindelijk eentje waarvan mijn man ook zei ‘hee wat een mooie naam, schrijf je hem wel op?’ Het gaan om E.din. Wat vinden jullie daarvan v een jongen? Ik vind het mooi naast O.
Ik hoop dat ze snel naar je luisteren, zodat het geen eindeloze cyclus gaat worden. Hier gaat het redelijk goed . Vind het moeilijk dat ik gewoon niet duidelijk heb wanneer mijn is eisprong is geweest. Mijn vent wilt nog niet praten over namen. Vind dat allemaal nog te snel. Vind het een mooie naam, maar zou het zelf niet kiezen.
Ja wat goed dat je met je gewicht nu goed zit. Ben je wel vaker blind gestart? Want ik mocht dat nooit en heb het ook nooit eerder gehoord.
Ja dat is idd lastig dat je niet weet of hij is gesprongen. Time will tell... Woensdag zal ik wel een update doen over wat ze hebben gezegd. Fingers crossed!
Jep, vorige keer ook blind gestart. Is natuurlijk altijd wel een beetje zoeken maar ik heb geen cyclus van mezelf dus op zich... Ben benieuwd wat ze morgen zegggen!
Ja ik heb ook geen cyclus maar moest iedere keer primolut slikken om een cyclus te starten. Doet het zh waar je nu zit het ook? Ik had hoop dat ik in dit zh waar ik nu zit ook blind mocht starten maar ook hier doen ze dat niet.
Kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat dagen tellen. Mensen vinden het wachtbankje normaal gesproken al vervelend, maar ik zal al heel wat opgelucht zijn als we op dat punt geraken. Het wachten tot de eisprong vind ik zelf vervelender. Hier gaat het goed! Zondag start ik ein-de-lijk met provera na 6 weken pauze. Hopelijk heeft dat mn lichaam goed gedaan. Verder ben ik druk in de weer met onze vrienden die dus net ouders zijn geworden en tegenover ons wonen. Koken enzo. En de babytje is zooo lief. Dat motiveert me ontzettend
Meiden, ivm de zomerstop van mijn fertiliteitspoli heb ik alvast een afspraak staan direct erna, op 8 augustus. De bedoeling is dat dat dan cyclusdag 10 is. Ik had berekend dat ik dan 14 juli met provera moet starten. Maar de duur tussen die kuur en de start van de cyclus kan.natuurlijk variëren. Nu neig ik ernaar nu al te beginnen met de kuur, en mocht mijn cyclus eerder beginnen, gewoon hoe dan ook op 1 augustus te starten met gonal-f. Zonder die stimulatie doet mijn lichaam toch niks zelf. Dus dan start ik bv liever wat later in de cyclus met prikken, dan dat ik het risico loop dat mijn cyclus te laat op gang komt. Wat vinden jullie van dat plan?
Ja ik zou dat ook doen, dan weet je in ieder geval zeker dat je 8 augustus in ieder geval in je cyclus zit.
Nou morgenochtend 8.10 uur weer een fm. Ben heel benieuwd, ergens hoop ik op een wonder dat het iets doet deze dosis anders wordt het een laaaangge maand. Ik laat het weten
Nou nog helemaal niks te zien, mag nu 1 stap verhogen naar 62,5 maar ik ga heel eigenwijs zijn en twee dagen 75ie doen en twee dagen 87,5ie. Zaterdag weer terug ik vind het goed. Ik voel nl helemaal niks dus ben niet zo bang voor overstimulatie maar ga nu even mijn eigen gevoel volgen.