Ovulatie inductie starten in juli 2018 wie nog meer?

Discussion in 'MMM clubs' started by Blondie685, Jun 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    @Nina Sanders gefeliciteerd met he his en waarschijnlijk je baan, dat is een hele boel stress minder!!
    Waar heb je wakker over gelegen?

@Nikita94 pff lastig zeg. Ik zou inderdaad nog 1 ronde clomid gebruiken, alleen omdat je dan geen maand weg goed (voor je gevoel) een gewoon lekker op vakantie kunt. En daarna zo snel mogelijk over op spuiten. Was voor mij een hele verademing

2. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Hey meiden, ik heb een vreselijke week achter de rug, maandag dacht ik dat het einde oefening was maar een echte menstruatie zette niet door. En dat duurde maar maar wel elke dag wat roze/rood verlies. Hing tussen hoop en vrees ik ken het bloedverlies van mijn vorige zwangerschap en dat is uiteindelijk ook goed afgelopen, maar gisteravond erge buikpijn gekregen en meer bloedverlies. Heb vandaag een test nog gedaan maar weet niet wat ik daarvan moet denken. Ik bel straks het zh om maandag weer te starten met een nieuwe ronde en zal van het weekend nog wat testen er tegenaan gooien. Het voelt nl allemaal anders dan een normalen menstruatie. Bijgevoegd nog de test van vanochtend.

Attached Files:

3. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Hier nog een foto

Attached Files:

4. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Overigens zat er ook bloed bij de urine dus weet niet of dat een uitslag zal verstoren

5. AmyW

AmyW Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,327
    867
    113
    Ach Blondie wat een drama. Ik ben echt ‘The worst test reader’ ik zie nooit tuur streepjes en als ik wel iets zie, staat er niks.

Hier lijk ik wel iets te zien, maar ook geen test kenner over grijze streepjes etc.

6. Annebeth

Annebeth Bekend lid

Sep 11, 2015
    688
    449
    63
    Ik leef ontzettend met je mee Blondie. Wat een slopende week moet dat geweest zijn voor je. Ik zie inderdaad ook wel iets maar ik snap dat je weinig hoop meer hebt gezien het bloedverlies en het feit dat je op 15 dpo zit

7. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    Ah Blondie, wat jammer zeg! Ik zie idd ook iets maar streepje lijkt wat grijs en test niet helemaal goed doorgelopen? Mss even met een predictor testen? Die zijn iig betrouwbaar..

8. AmyW

AmyW Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,327
    867
    113
    Weet je wat zo leuk is Annebeth, dat jij nog lekker meedoet hier. En niet nu alleen maar met de zwangeren meekletst in andere topics. Maar ook bij ons OI’ers

Annebeth likes this.
  9. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

Mar 20, 2015
    661
    549
    93
    Hoi blondie,
    Al aan gedacht om een early zwangerschapstest te doen? Die zijn extra gevoelig voor hcg. Die gaven mij ook meer duidelijkheid! Veel succes!!

10. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Thanks meiden, ik heb een early gehaald net dus zal die zo ff doen. En maandag heb ik weer een uitgangsecho en dan zal ik ff het verhaal aan de arts voorleggen. Had mijn man toch gelijk over deze ronde en hij zegt dat de volgende raak zal zijn. Ik heb wel het idee dat er wel “iets” is geweest want het verloop is nl heel raar. Ben benieuwd wat ze in het zh zullen zeggen. Ik heb ook nog steeds een opgezette buik en een zwaar zeurend gevoel in mijn onderbuik. Heb ik anders nooit als ik ongesteld ben.

11. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    Verlies je ook helderrood bloed? Hier natuurlijk ook wel wat bloedverlies gehad.. maar was wel vrij donker met soms wat helder rood erbij.. maar het lijkt nu toch goed te gaan ;)

AmyW likes this.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    @Blondie685 bleghhh wat vervelend. Ik heb ooit toen we voor ons zoontje probeerden zwanger te worden hetzelfde gehad, waarschijnlijk ging dat om een biochemische zwangerschap. Niet leuk en erg teleurstellend (en slopend) maar je kunt niets anders doen dan afwachten. Ik zou wel komende maandag even het ziekenhuis bellen voor advies. Bah, vervelend! Dikke knuffel.

@Annebeth @Mila27 @Marielle1985 @miniVosje hoe gaat het met jullie? Hoe voelen jullie je?

Thanks voor de reacties op mijn vorige bericht. Dat is wel zeer fijn idd.. er valt een hoop stress weg maar er is toch ook echt wel een serieus issue bij gekomen.

Mijn eerste contract gaat waarschijnlijk tot halverwege volgend jaar zijn, rond de zomer (dat is ong. 7 mnd) waarna ze de intentie hebben me direct een vast contract te geven. :)

MAAR: als ik nu of spoedig zwanger word: jullie raden het al: dan heb ik tegen die tijd onderhand een dikke buik en zou ik met verlof gaan. Is het handig om nu zwanger te worden? Totaal niet natuurlijk, want nu heb ik de kans op meer vastigheid én een huis én verbouwen (wat sowieso al veel is maar boeien, daar loop ik niet voor weg) maarja: ik loop natuurlijk wel het risico dat ik over een half jaar op hetzelfde moment sta als nu. En ga dán maar eens solliciteren. Niemand neemt een hoogzwangere aan die op het punt staat met verlof te gaan. En solliciteren tijdens je verlof is ook niks, wie neemt een vrouw aan die geen werk heeft en in haar zwangerschapsverlof zit?

Wat moet ik nou doen? Ik weet het echt niet. Kijk zwangerworden dillema's als je je baan verliest is één ding, want zolang het nog niet zover is kun je gewoon op zoek gaan naar een nieuwe, maar als hoogzwangere je baan verliezen.. dat zie ik niet zo zitten. Het is geen garantie natuurlijk dat ik dan niet zou kunnen blijven, maarja, wees eens eerlijk. Hoe groot is die kans?
    Ik weet het echt echt echt echt even niet. Mijn verstand zegt: wacht gewoon even. Een paar maanden. Een half jaar hooguit. Is zo om, zeker met alle verhuisplannen en nieuwe baan. Ze investeren ook in mij (leaseauto, laptop etc etc). Maar mijn hart zegt: doorgaan. Ik wil zo graag weinig leeftijdsverschil tussen 2 kindjes..

Wat zouden jullie doen?

13. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    @Nina Sanders hier gaat het wat minder :| misselijk gedurende de dag, heel moe en lusteloos.. maar het is voor een goed doel :thumup::) Had het precies zo bij mijn zoontje..

Ik zou zelf persoonlijk dan even wachten... snap dat dat ontzettend moeilijk is, maar zoals je zelf al zegt, solliciteren met dikke buik is sowieso een nee voor de meeste bedrijven.. of jullie moeten het tijdelijk kunnen redden op 1 loon? Ik zou zelf iig dan even kiezen voor zekerheid ;)

Nina Sanders likes this.
  14. Annebeth

Annebeth Bekend lid

Sep 11, 2015
    688
    449
    63
    Het is hier het allerleukst ;) ik vind dit oprecht een leuk clubje bij elkaar. Uiteindelijk moeten we echt een appgroep o.i.d., zou ik in elk geval wel leuk vinden :)

miniVosje, AmyW and Blondie685 like this.
  15. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Ja helderrood of roze, ik denk dat het deze keer wel echt mis is. Ik heb met mijn eerste zwangerschap heel veel bloedverlies gehad, zo erg dat ik bij de eerste echo zoiets had van nou er zit vast niks meer, maar toch was alles goed. Maar nu heb ik een slechter gevoel erover. Ik ga zo de test doen als mijn dochter in bed ligt. Ik heb vanochtend een tampon ingedaan omdat ik niet meer wil zien wat eruit komt dus weet niet hoe het nu met het bloedverlies is. Nog wel steeds zeurende pijn, maar geen krampen gehad alleen zeurende pijn die gisteravond heel erg aanwezig was

16. Annebeth

Annebeth Bekend lid

Sep 11, 2015
    688
    449
    63
    Nina, bedankt voor het vragen :) met mij gaat het goed :) alleen erg veel rugpijn, dat is wel echt vervelend maar ik ben met magnesium aan het proberen te verlichten.

Ik heb overigens in mijn verlof een vast contract gekregen. Alleen die situatie was wel wat anders want ik werkte al langer bij het bedrijf en ze waren al lange tijd op de hoogte van de zwangerschapsintentie.
    Wel lastig hoor. Ik vind het lastig inschatten wat je nu het beste kan doen Je gevoel volgen denk ik.

Nina Sanders likes this.
  17. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    @Nina Sanders nu jij dit zegt over biochemische zwangerschap denk ik dat dit het idd zo is. Maar nu ben ik gelijk bang dat door de gonal f de innesteling niet goed zal gaan iedere keer/of slechte eicel, omdat gonal synthetisch is. Mijn zus heeft drie miskramen gehad door de clomid. Ze werd wel zwanger daardoor maar keer op keer een miskraam. Ze heeft nu twee kids maar die zijn door de natuurlijke eisprong er gekomen :(.

Nina Sanders likes this.
  18. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Tjonge jonge doe ik die early ik zag ik niks gebeuren gelijk nou ik dacht okee prima het is klaar. Verschijnt er na een paar minuten toch een plusje heel licht weliswaar. Hier word ik toch moedeloos van :confused:

Nina Sanders likes this.
  19. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    Foto?

20. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Ja te licht is het hoor ik verwacht echt niks meer hiervan maar baal gewoon dat het weer eens niet normaal verloopt dat is echt the story of my life

Attached Files:

Share This Page