Ik vind dat dus oprecht lekker he! Ga het hier vanaf de Ovitrelle ‘s ochtends weer nemen. Met een fles van 1L doe ik 4x. Neem dus normale glaasjes.
Mag ik even jullie advies. Nu 9 dpo en dus afgelopen dagen helderrood bloedverlies gehad afwisselend met oud. En nu is dat ineens gestopt. Zal ik beginnen met clomid of toch nog even wachten?
Ziekenhuis doet er niks mee. Heb het al meerdere malen gezegd dat ik zo snel begin met bloeden.. Ze wil nu afwachten of het met spuiten ook zo is. Maar daar begin ik pas in november mee.
Hm dat is wel heel raar dan.. als je zo snel begint met bloeden, krijgt het niet eens de kans om in te nestelen.. ik zou persoonlijk een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis als ze dit niet eens serieus nemen..
Weet je wat ik trouwens ook altijd merk? In de tweede helft van mn cyclus, nu na Ovitrelle en utrogestan, ben ik altijd gem. een halve kg zwaarder. Ik heb op zich dan ook meer snacktrek maar ik eet niet echt veel meer ofzo. Nadat ik stop met de utro en weer een nieuwe ronde in ga, ben ik het ook altijd gelijk weer kwijt. Wat dat betreft is utro wel rommel: ik word er een dikke heks van Maar toch gebruik ik het altijd met alle liefde
Hier zonder utro ook ong een LF van 9 dagen. Was het genoeg helderrood? Dan zou ik weer beginnen. Bij twijfel bellen.
Super Nina, dat jullie er gewoon voor gaan! Heb net mn laatste test gedaan. Met 18 dpo verwachtte ik al goede resultaten. Nog niet eens droog en al donkerder dan de controlestreep. Ben er erg gerust op
Top plaatje. Die predictors zijn ook gewoon mooie testen. Ideaal plas gedeelte en mooie strepen en afleesvensters. Ik ben fan.
Ik ben ook aangekomen, denk dat het best met de clomid te maken kan hebben. En super dat jullie er gewoon voor gaan!! Je kan uiteindelijk het leven toch niet plannen.
Hier een ei rechts van 13,5 mm en links een van 18,5 mm. Slijmvlies was 7.5 mm (normaal heb ik wel rond de 10) daar nog 1 x Menopur. Dat betekent morgenochtend heel vroeg (rond 6u) Ovitrelle en eisprong woensdagavond. Nod wordt dus 1 november. Hopen op een voorspoedige ronde!
Nu zit ik trouwens met O even heerlijk buiten op het terrasje. Moest mijn nieuwe rijbewijs ophalen en ben de stad verder ingelopen. Even met zn tweetjes koffie drinken! Zó fijn! Oh en morgenvroeg dus starten met granaatappelsap!
Nou nieuws van het front hier, hele ochtend in het zh gezeten. Hele verhaal gedaan en een echo gemaakt. Er was een heel licht klein stipje te zien maar kon ook bloed zijn. Ik heb daar ter plekke een zw test gedaan en die was negatief. Dus vanmiddag nog een belafspraak en dan ga ik vanavond weer beginnen met gonal. En ik zal vanmiddag nog vragen of utro nog kan bijdragen dat ik geen bloedverlies krijg. Ik ben echt zo opgelucht nu eindelijk duidelijkheid!! En volgende ronde is raak volgens mijn man haha dus daar gaan we dan maar voor.
@Blondie685 fijn dat er duidelijkheid is he. Ik heb liever duidelijkheid dan onzekerheid. Ik heb ook een goed gevoel bij deze ronde.