Hoi meiden Nieuw op dit forum...al 3 IUI gehad zonder hormonen. Deze ronde met hormonen begonnen met gonal-f en ovitrelle en is me heel erg meegevallen. Ik zit nu op dag 11 na ovitrelle en vanmorgen nog een tuurstreepje, net als gister. Ben benieuwd hoe deze morgen ochtend zal zijn. De spanning is iig weer lekker aanwezig in de hoop dat het nu eindelijk eens lukt Na hoeveel dagen was bij jullie de ovitrelle eruit? Succes allemaal en voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd!!!
Ook ik ga voor je duimen!!! Dit moet gewoon de ronde worden. @AmyW heb jij nog getest? Hier vandaag de 6 weken aangetikt en meteen boven de wc pot gehangen.... het is dus echt zo. Vandaag 6 weken begint de misselijkheid
Dat kan volgens mij niet meer hoor. ... nu al 13 dpo dus 14 dagen na pregnyl toch? Wat mij betreft gefeliciteerd Morgen weer een predictor?
@AmyW Gefeliciteerd Wat fijn dat je gevoel goed zat Fijn dat het meegevallen is. Hoop dat ik dat ook binnenkort zeg.
Vandaag contact gehad met de poli ivm vakantie en gonal-f meenemen. Heel veel gedoe gehad en zeer ontevreden kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik niet mag spuiten ivm eventuele bijwerkingen en overstimulatie. Dus nu een primolut kuur gekregen die ik mag starten na mijn vakantie en dan beginnen met gonal-f. Hebben jullie veel last van primolut? Las dat meerdere het al gebruikt hebben. En hoe snel begint de menstruatie dan?
Ik hoop het ook voor je Nikita94. Ik was zo bang voor die injecties. De eerste keer voelde heel tegen de natuur in maar ging elke dag een beetje makkelijker
@AmyW ik denk dat we je nu inmiddels kunnen feliciteren!!! Gefeliciteerd ik heb er vertrouwen in dat dit goed komt!!!
Ik mocht ook niet prikken op mn vakantie :S of nou ja, alleen de laatste paar dagen voor de eerste echo na mn vakantie Mag je niet al de primolut tijdens je vakantie dan? Scheelt toch een weekje of 2
Mag wel, maar ze zei ga eerst lekker op vakantie zonder last te hebben van bijwerkingen. (Terwijl de poli medewerkster het volgende tegen mij zij: tsja.. het is ook niet heel slim om op vakantie te gaan als je in dit traject zit.. ik werd woest!) Zit er wel aan te denken eind van mijn vakantie alvast te beginnen. Maar hoor graag jullie ervaringen!
@AmyW geficiteerd!! Ik hoop zó dat ik snel mag volgen. En zo niet dan is daar vast een reden voor en wacht ik gewoon wat langer. Ik heb momenteel genoeg om dankbaar voor te zijn!
Ik mocht ook pas starten met spuiten na mijn vakantie in juni omdat het toen te kort dag was zeg maar, ze wilden niet dat ik ging stimuleren en uiteindelijk zou moeten afbreken vanwege de vakantie. Maarrr ik ben dus in mijn vakantie begonnen met de primolut want ik had voor twee weken mee gekregen dus gelijk begin van vakantie mee begonnen zodat gelijk na mijn vakantie voor een uitgangsecho kon komen. Geen last gehad van bijwerkingen alleen een wat korter lontje. Maar idd je moet wel rekening houden met vakanties en spuiten want dan mag je niet doorgaan. Ik had/heb het ook benauwd nu want ik ga over 2,5 week ook een week weg naar tenerife dus het is nog spannend of ik het precies ga redden, maar ik denk het wel.
Oei dat is mijn nachtmerrie (heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg emetofobie, zo erg dat ik mijn man het huis uit schop als hij ziek is en dat ik heel erge paniekaanvallen krijg als ik me misselijk voel). Dan denk ik serieus dat ik dood ga. Ik krijg dan geen adem, een droge mond, ga trillen, hartkloppingen, word dizzy en ga zweten.. Ik moet daar iets aan doen. Echt waar. Laatste x dat ik ziek werd is 22 jaar geleden Maargoed. Zwanger worden is voor mij dus ook heel erg 'eng'. Zeker i.c.m. autorijden enzo. Ik wilde hier vorig jaar wat gesprekken voor voeren, maar toen werd het niet vergoed.. Zou eens opnieuw moeten informeren. Want het is wel heel belemmerend..
Ik denk dat ik dat ook heb! Ik ben flink misselijk en zo enorm bang dat ik moet spugen, dat ik de hele dag nergens anders aan denk! Moet al kokhalzen als ik praat heb me zelfs ziekgemeld vandaag omdat ik mezelf gek maak en dus ook enorm misselijk ben de hele dag door! Bah! Vorige zwangerschap had ik het ook, zelfs toen de misselijkheid al over was en heb ik mezelf bij 20 weken echt een schop onder mijn kont gegeven, en toen ging het ook vrij snel over.. maar man, wat ben ik beroerd!
Ohh dat lijkt me heel vervelend zeg. Ik geef heeeell vaak over, ik ben soms vrij snel ziek door evenementen wijn of door een onbekende reden en ik heb dit jaar denk ik al zo’n 3 a 4 keer een hele dag over gegeven ook met mijn eerste keer overstimulatie. Van clomid icm metformine ging ik overgeven, ik geef gewoon echt vaak over
Ik zou zo graag willen dat ik er zo in stond. Maar ik ben er oprecht bang voor. Ik sta doodsangsten uit. Echt waar. Ik snap dat dit enorm aanstellerig en dom klinkt (zeker voor een nuchter persoon zoals ik die alles tot in het extreme onder controle heeft). Maar dit is iets waar ik geen controle over heb. Dit overkomt me. Plus dat ik als kind een aantal traumatische ervaringen mee heb gemaakt. 1+1=2. Ik ga er alles aan doen om mijn fobie niet door te geven aan O. Hij verdient een onbezorgde jeugd zonder angst maar O O O ik zie nu al op tegen buikgriep op latere leeftijd. En een zwangerschap binnenkort (hoop ik). Daar durf ik niet aan te denken. Bij O had ik nergens last van. Ook niet tijdens de bevalling. Ook niet misselijk. Ik heb heel arrogant de hoop dat dit een tweede keer ook goed gaat.