Ovulatie inductie starten in juli 2018 wie nog meer?

Discussion in 'MMM clubs' started by Blondie685, Jun 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    Naam / Leeftijd / Hoeveelste kindje / Start kinderwens (wordt straks ronde, NOD & uitgerekende datum)

Nina Sanders - 28 - 2e kindje - ronde 4 - nod 1 november
    Lisanne1811 - 28 - 1
    e kindje - ronde 4 met - clomid, nod 7 november
    Blondie685- 33- 2e kindje- ronde 4

AmyW - 32 jaar, 2e kindje, 2e poging. NOD 21/10
    Nikita94 - 24 - 1e kindje - ronde 4 - nod 19 oktober
    Flamingo84- 34 - 2e kindje - start september 2017

Zwanger

❤ Minivosje - 26 - 1e kind - uitgerekend 13-06-2019
    ❤ Mila27 - 28 - 2e kind - uitgerekend 9-6-2019
    ❤ Annabeth - 31- 2e kind - uitgerekend 19-06-2019
    ❤ Mariëlle- 32- 2e kind-uitgerekend 02-06-2019

@Lisanne1811 Dit was de laatste (nog niet bijgewerkt)

Lisanne1811 likes this.
  2. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    Hier de eerste echo gehad. (Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik het deel. Anders verwijder ik hem weer)

Attached Files:

Flamingo84, AmyW, Lisanne1811 and 5 others like this.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Wauww, mooi hoor! Fijn, eindelijk bevestiging!
    Heerlijk!

miniVosje likes this.
  4. sumer93

sumer93 Bekend lid

Jun 17, 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Sorry voor late reactie. Ik ben gewoon echt ziek van de Clomid. Het begon met opvliegers en hoofdpijn.. maar ik zit zooo slecht in mijn vel. Ik huil om alles, ben super angstig.. gister in de auto kreeg ik zelfs een paniekaanval en wou ik perse dat mijn vriend de auto stopte...

Ik ben ook zo bang dat ik woensdag op de echo te horen krijg dat het niet aangeslagen is ofzo.

Vanmorgen ook weer gewoon huilend tegen mijn vriend zeggen dat ik er echt aan onderdoor ga, psychisch voel ik me zo slecht. waar ik normaal een zelfverzekerde meid ben die leeft voor haar gezin en werk, ben ik nu een hoopje ellende wat bij minste al begint te huilen. Ik begin zelfs te twijfelen of we dit wel door moeten zetten met Clomid:( zie het echt niet zitten om mij zo half jaar te voelen en dadelijks zelfs depri te worden

5. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Ohh wat erg zeg. Ik zou het aankaarten bij je arts dat je over wil gaan op spuiten. Ik voelde mij ook echt niet goed met clomid. En het is niet raar om het aan te kaarten want veel vrouwen hebben last van clomid. Hopelijk is er op de echo wel wat te zien! Sterkte!

6. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Hier zo zo zo kutnieuws. Ik wil eigenlijk even keihard janken maar moet door voor mijn meisje. Op de echo waren weer veel te veel follikels te zien en dat na 10 dgn spuiten. En in twee dagen ontzettend doorgeschoten. Deze ronde is nog niet afgeschreven maar mag nu niks meer spuiten en woensdag weer een echo. De grootste die er vandaag zat was 17,5mm en ze hopen dat die woensdag groot genoeg is en de rest is gestagneerd met groeien, rechts twee 1 van 12mm en 9,5mm en links 12mm 13mm en 17,5mm. Maar ben bang dat ik geen ovitrelle krijg woensdag, ik heb wel ovu testen in huis dus ga het daar maar mee doen. Zaterdag was ik geweest en zaten ze onder de 10mm en binnen twee dgn 1 van 17,5mm en de rest dus naar 12 en 13. Duimen jullie alsjeblieft mee met mij dat deze ronde nog goed komt.....

miniVosje likes this.
  7. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Update morgen mag ik een follikel reductie laten doen, er moet alleen iemand met mij mee omdat ik daarna niet mag autorijden, dat is nog een probleem :$

miniVosje and AmyW like this.
  8. sumer93

sumer93 Bekend lid

Jun 17, 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    wat houdt dit in? hoop voor jou dat goed komt!

9. AmyW

AmyW Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,327
    867
    113
    Oh blondie wat snap jk je gevoel. Dan voel je je zoooo kut.
    Maar kijk waar Annebeth het haar gebracht heeft. Ik had nog Pregnyl thuis gehad maar die heb ik nu beloofd aan een meisje uit m’n appgroepje van m’n eerste kindje.

Laat je weten hoe het gaat?

En natuuurlijk willen we echo’s zien minivosje!! Super!

miniVosje and Nina Sanders like this.
  10. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Dat ze net als bij ivf follikels uitgaan zuigen zodat het er minder worden en dan hopelijk de grootste laten zitten. En dan mag ik morgen de ovitrelle zetten en dan maar hoop op zegen. Nu eerst nog iemand vinden die mee kan. Ml heeft afspraken die hij moeilijk kan verzetten maar gaat zijn best doen

11. AmyW

AmyW Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,327
    867
    113
    Bij mijne deden ze dat niet..! Bij Annebeth ook niet hè

12. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Nee maar ze gaven toe zelf een fout te hebben gemaakt ik moest eerder naar een lagere dosis ik heb te lang 100 gespoten. Dus misschien dat ze het daarom doen, om deze ronde te sparen. Ze doen bij mck ook ivf dus dit is eigenlijk niks anders dan een ivf punctie wat ze gaan doen

13. Annebeth

Annebeth Bekend lid

Sep 11, 2015
    688
    449
    63
    #1693 Annebeth, Oct 22, 2018
    Last edited: Oct 22, 2018
    Nee bij ons deden ze het ook niet.
    Wat fijn dat ze nu een oplossing voor je hebben Blondie. Ik begrijp zoooo je frustratie! Ik wilde echt graag over naar IVF o.i.d. omdat ik dacht, als mijn eierstokken zo reageren dan is OI toch gewoon helemaal niet handig?

Alleen weet je wat ik wel krom vind...waarom kreeg je in het verleden deze optie (follikelreductie) niet bij overstimulatie als het blijkbaar wel een behandeling is die ze kunnen bieden .... in plaats daarvan laten ze je maar een beetje dooremmeren. Ten minste, zo zou ik me voelen :s

Als ik jou was zou ik kijken of je vanaf nu altijd follikelreductie mag indien nodig. Maar hopelijk is dit gewoon je laatste ronde die nodig is :thumup:

miniVosje and Nina Sanders like this.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    #1694 Nina Sanders, Oct 22, 2018
    Last edited: Oct 22, 2018
    Oef, daarom (ik had niet exact dezelfde bijwerkingen als jij) heb ik gevraagd of ik na 2 rondes mocht overstappen op injecties. Wat een verademing. Ik leefde weer. Zou het gewoon vragen.

Weet je wat zo gek is: ik heb altijd zon enorme last van de utro bollen, en nu lijk ik de kalmheid zelve te zijn.. Waarschijnlijk komt het nog en barst morgen de hel weer los o_O

Heel veel succes. Dit is niet gebruikelijk bij OI maar ik heb het in de ronde dat ik zwanger werd van O. ook laten doen. Probeer je een beetje voor te bereiden, het gebeurt zonder verdoving en is niet pijnloos (heb daar toen nog een topic met mijn ervaring over geopend, je kunt het terug zoeken) Niet om gemeen te doen, maar wees gewoon voorbereid. Pluspunt: het duurt niet lang en je staat zo weer buiten (want, je laat er immers 1 of 2 wegzuigen).
    Ik mocht daarna ook kijken en je je zag een gele vloeistof en idd, je ei(cel) / follikel is met het blote oog te zien (wel héél goed kijken). Ik vond dat heel bijzonder! :)

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Nee, zo werkt het niet. Het is echt niet gebruikelijk bij OI en dat ze dat nu een keer doen, wil niet zeggen dat het elke keer de oplossing is ;). Als het elke keer zo ver komt dat er veel te veel follikels zitten, dan is OI niet de juiste behandeling. Hier moet echt niet te luchtig over gedacht worden! Ik weet dat je het goed bedoelt overigens en ik bedoel er niets mee, maar het is écht wel een (mentaal) dingetje hoor. Althans vond ik. Niet zoals ff een injectie zetten en klaar.. ;)

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    @Blondie685 en andere medicatie? Want je hebt ervaring met Menopur en Gonal toch? Puregon ook een optie? Ik heb ook wel eens gehoord van het combineren van twee typen vloeistof. Ik weet niet precies waarom daarvoor gekozen kan worden, maar misschien kun je het nog vragen.
    Hoelaat is je reductie morgen? En laat me weten als je mijn (positieve) ervaring wilt lezen (die niet tot een zwangerschap heeft geleid maar dat terzijde), ik kan de link zo voor je opzoeken.

17. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Ja ik krijg morgenochtend een email om mijzelf voor te bereiden. Ik krijg wel een infuus met morfine dus dat zal wel de scherpe kantjes eraf halen. Ik ben niet zo kleinzerig gelukkig. Heb ook een hsg gehad en ben daarna weer gaan werken en als kind hebben ze de inhoud van mijn blaas onderzocht dmv je blaas zo vol mogelijk te laten vollopen dat was zeker geen pretje, dus ik overleef het wel. Maar wat ik al zei ze hebben een fout gemaakt met de dosering. Ik moest eerder omlaag.

AmyW and Nina Sanders like this.
  18. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    I

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ah dat zal schelen, een infuus met morfine. No worries. Ik ga zo even serie kijken maar mocht je mijn ervaring nog willen lezen, dat kan hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/aanprikken-follikels-bij-ovulatie-inductie.639162/

Overigens erg slordig dat je dit door een fout van hun moet doen! Heel veel succes morgen!

AmyW likes this.
  20. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    @Blondie685 fijn dat deze ronde dan nog door kan gaan! Zou wel erg balen zijn anders!

@sumer93 ik werd ook helemaal gestoord van clomid! Toen overgestapt op puregon en daar (bijna) niks van gemerkt en het was ook raak die ronde :D

Share This Page