Ik heb ook mijn rust gepakt hoor. Na de 4e ronde een weekje naar Turkije geweest zonder medicatie. Een week geen bijwerkingen, dat was zo fijn! Na vakantie primolut gehad en nu voor de 2e dag gonal-f gespoten.
Fijn dat ze luisteren! Die decadent in Amsterdam doen dag en nacht hebben wij ook een tijdje geleden gedaan! heeeerlijk! rustig uiteten, daarna nog drankjes doen in amsterdam op leidseplein, en lekker rustig kunnen shoppen!
Hier lang niet gereageerd, komt vooral door dat op mijn werk nu de drukste periode is. Heb vorige week vrijdag de spuit instructie gehad, even wennen maar heb nooit zoon problemen met spuiten zetten bij mij zelf. Helaas ervaring mee.. Wel heb ik zondag mijn laatste provera pil gehad, en NOG STEEDS NIET ongesteld, begin me zorgen te maken. wel al paar dagen flinke krampen en veel wit slijm. *sorry voor vieze detail. Ik wacht dit weekend af en anders ga ik zkh bellen. Klinkt raar, maar nu ik alles van medicatie voor spuiten thuis heb, wil ik ook snel starten ook!
Ik ben zelf verpleegkundige, maar moest toch een drempel over om mijzelf te prikken. Terwijl ik op mijn werk infusie en vanalles prik Maar gaat goed. Nog niet heel veel last van!
Het lijkt mij ook wel even lastig aan het begin, maar fijn dat je er verder nog geen last van hebt, hopelijk blijft dat zo!
Volgens mij moet je nog even geduld hebben. Menstruatie na provera komt meestal na 3 of 5 dagen. Maar snap dat je z.s.m wilt beginnen!
Goed! Gelukkig veel minder bijwerkingen nu ik spuit Vooral last van opvliegers, maar dat kan ik prima hebben. Dinsdag echo, erg benieuwd. Nu nog niet het idee dat er wat gebeurd. Hoe gaat het met jou? Last van kwaaltjes?
Hier prima. Morgen follikelmeting. We gaan het wel zien. Op zich een goed gevoel bij deze ronde. En komende woe mijn laatste werkdag bij huidige werkgever. Ben.er.zo.klaar.mee.
Links 1 ei van 20mm dus zometeen Ovitrelle, woensdag eisprong, seksen vandaag tot en met woe en nod donderdag 29 nov!
Oh super zeg! Top scenario toch? Ga je iedere dag seksen? Niet om de dag? Hier alles goed. Vandaag een goede echo, kindje mooi gegroeid en sterk hartje! Heel opgelucht. Voel me goed, af en toe misselijke vlagen, maar vooral veel trek en veel pukkels. Niet vermoeid!