Hier zijn de predictors nog steeds niet aangekomen. PostNL heeft het zogenaamd druk. Lekker dan, en ik maar wachten. Na de negatieve test op 12 dpo heb ik natuurlijk wel mn antwoord al...
Ah balen! Sowieso dus ook niet morgen testen. En je weet maar nooit. Las net een verhaal van iemand die pas op NOD positief testte.
Lief hoor maar ik reken nergens op. Een snelle rekensom brengt mij tot de volgende conclusie: ws ligt mijn volgende nod datum rond kerst om en nabij een nachtje samen weg. 2 jaar geleden was dat ook zo en heb ik expres ná de feestdagen en weekend weg pas getest. Ik zeg: repeat graag! Heb wel andere leuke afleiding. Zal ik er morgen meer over typen?
Vandaag trouwens heel goed gesprek gehad met mijn man. Die voelde (v het eerst) eens de behoefte om even te praten over het hele traject en over de impact op alles (hij is geen prater, dit is echt v h eerst sinds 13 jaar). Hij voelt sinds O. er is meer de behoefte om dingen uit te spreken. Echt top. Ik ben daar zo trots op want ik weet hoe moeilijk hij dat soms vindt.
Wat fijn Nina. Soms voelt het toch alsof je het als vrouw een beetje alleen doet. Had ik iig wel, met spanning rond testen, spuiten, research doen, forum..
Hier op 14dpo een negatieve Predictor. Ik ga vandaag stoppen met de utro, maar heb mezelf wel beloond vanavond met een avondje Ladiesnight (EN WIJN!)!
Balen! En wat pak je t dapper op. Zou er lekker een fles bij pakken. En sushi misschien? Dikke knuffel!
@Nina Sanders balen zeg, hopelijk is het net als bij je zoon na de feestdagen raak!. Sorry dat ik even niet heb meegeschreven, me oma was vorige week overleden en vandaag de begrafenis. Dus ff druk geweest.
Ik ben alweer aan de nieuwe ronde begonnen. Vandaag een telefonisch gesprek gehad met mij arts. Zij ziet het bloed nog steeds niet als een probleem. Maar omdat ik er op aan dring gaan ze opnieuw mij progesteron bepalen na eisprong. Maar als dat goed is krijg ik echt geen utro ect. Ze heeft nu wel ter ondersteuning dubbele dosis ovitrelle afgesproken. Dus bij mijn aankomende ei, 2 spuiten zetten. Ik ben benieuwd!
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dubbele dosis hcg voorschrijven terwijl progesteron het bms ondersteunt en dus bloedingen tegenhoudt.
Ik spuit 250 microgram ovitrelle. Dus straks 500 microgram. Ik zou niet weten hoeveel eenheden het is
Ze zegt dat dat ook wel goed ondersteunend is. En ze willen er denk ik niet veel mee. Vorige keer was progesteron goed en baarmoederslijmvlies bouwt richting eisprong ook goed op
Ja ik lees het wel vaker maar snap het niet zo goed. Wel raar dat sommige zh zo moeilijk doen. Ik kreeg het echt zonder problemen mee, het was van oja dan geven je duphaston mee om het te ondersteunen.