Hi allemaal, ik heb even een paar vraagjes voor de meiden die utrogestan / progestan gebruiken na de eisprong. Even in het kort: ik zit nu in de vierde ronde Menopur i.c.m. pregnyl. Ik heb er nu 2 rondes op zitten waarbij ik ook pregnyl 1500IE spoot na de eisprong. Eerste keer werd ik keurig na een week na de laatste ondersteuning ongesteld. Deze ronde heb ik vanaf 3/4dpo tot en met nu (zit nu op cd 5 van de nieuwe ronde) steeds bloedverlies gehad. Dit varieerde van helderrood (als in: ik ben ongesteld) tot enkel minimaal bruinverlies. Maar toch elke dag wel wát.. Vorige week woe was ondanks het bloedverlies mijn bms toch nog dik (en progesteron oké), maar sinds afgelopen vrijdag toch gebloed. Na een witte test dus gewoon weer begonnen met Menopur. Mijn gevoel zegt heel erg dat ik deze ronde wil proberen met utrogestan. Ik heb eerder gekozen voor pregnyl omdat dat veel gebruiksvriendelijker is, maar na al dat bloedverlies deze ronde (zelfs tijdens de pregnyl ondersteuning) vrees ik een beetje voor eenzelfde scenario wanneer ik weer 3x pregnyl kies. Zijn er meiden die van pregnyl overgestapt zijn op utro na de eisprong? Of een combinatie? Je hoort wel vaker van utro naar pregnyl maar eigenlijk niet zozeer andersom. En wat is de reden geweest? Hoelang heb je het gebruikt en kreeg je bijwerkingen? En het allerbelangrijkst: was / bleef je zwanger? Ik weet dat pregnyl en utro dezelfde werking hebben, namelijk je baarmoeder voorbereiden op een goede innesteling, maar het zijn natuurlijk wel verschillende hormonen. Vanwaar de keuze voor hcg / progesteron? Veel vragen, i know, ik ga ze ook zeker stellen aan de arts, maar ik wilde vast wat ervaringen horen. Oh ter info: ik spuit ook pregnyl 5000 voor de eisprong. Bewaren