Goedemorgen dames, Graag even jullie mening en ervaring. Ik vanochtend voor de eerste fm geweest op CD 10. Alleen nu heb ik al vier grote follikels (13 mm) en twee kleinere (11 mm). Nu mag ik woensdag nog een keer terug komen om te kijken of ze allemaal doorgroeien of dat er toch een aantal achter blijven. Als de vier grote allemaal doorgroeien is het einde poging. Alleen nu werd vanochtend aangegeven dat ik wel gewoon door moet gaan met het spuiten van Puregon. Alleen voelt dat nu een beetje onnatuurlijk, want ik hoop dat er maar twee of max drie door groeien. Wat zouden jullie doen? Gewoon doorspuiten, minder spuiten of stoppen met spuiten?
Ik zou wel doen wat het zh aangeeft. Bij mij groeiden ze ook niet altijd allemaal door ondanks zelfde dosis aanhouden.
Bedankt Keija, Bedankt voor je reactie. De komende twee avonden maar gewoon spuiten. Wel fijn om te horen dat het dan ook niet altijd doorgroeit.
Gewoon doorspuiten, anders heb je kans dat ze allemaal weer gaan krimpen en dat je helemaal geen eisprong krijgt.
Ben benieuwd hoe ze straks gegroeid zijn! Volgens mij gaan ze er een beetje van uit dat de 'besten'/sterksten doorgroeien en de anderen afhaken. Al kumnen dat er soms dus ook wel meerderen zijn..hopelijk niet te veel voor n poging!
Keija, lief dat je er nog aan denkt. Helaas, ze zijn allemaal doorgegroeid. Ik had nu zes grote follikels tussen de 16 en 18 mm . Ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat het niet door zou gaan, want ik kreeg gisteren een enorme druk bij m'n linker eierstok. Nu een afspraak meegekregen voor evaluatie en ivf. Want het is bij mij 1 follikel of heel veel. Het schiet dus allemaal niet op.
Jammer joh! Ik ken de teleurstelling dat de poging niet door mag gaan om die reden. Heb je mooie eitjes, zijn het er weer te veel, mag je er niks mee.. Aan de andere kant is veel follikels wel positief voor IVF toch? Om er nog iets in je voordeel in te zien...misschien dat dat dan wel lukt. kan me wel voorstellen dat je alleen niet zit te wachten op ivf als het misschien ook zo had kunnen lukken.