Boeken over vruchtbaarheidsproblemen en de emotionele kant ervan.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door flower 27, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ik ben benieuwd wat voor boeken jullie lezen en wat jullie verder doen met de gevoelens rondom dit zware traject.

Ik heb Stil verdriet gelezen en heb nu paaseitjes gezocht in het umc besteld, ik vind het fijn om de verhalen te lezen, omdat het zo herkenbaar is, om mij heen ben ik de enige met dit probleem ( zover ik weet ) al mijn vriendinnen waren zo zwanger. Verder zoek ik nog iets waar ik wat meer mijn ei ;) mee kwijt kan, iemand tips ?? IK zou het fijn vinden om is samen te komen met vrouwen die in het zelfde schuitje zitten, op zp kan het ook wel, maar is toch minder persoonlijk vind ik.

Dus mocht iemand een leuke tip hebben, dan hoor ik het graag !!

Liefs Flower

2. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Hoi flower,

Toevallig net een boek gevonden en aan het verslinden:
    "Vrouwenlichaam, vrouwenwijsheid" van Christiane Northrup.
    Heel andere benadering van het 'probleem', heel verhelderend. Gaat trouwens over meer dan alleen vruchtbaarheid.. het hele vrouw-zijn eigenlijk, maar ook een deel specifiek over dit soort problemen.

Heb ook ooit "open zenuw" gekocht, misschien vind je dat wat? Meer een boekje om jezelf in te herkennen en wellicht iets om aan mensen in je omgeving te laten lezen, zodat ze je beter begrijpen.

Groeten, Klaasje

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  4. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik heb het boek "paaseitjes zoeken in het umc" in 2 dagen uit gelezen afgelopen week!!

Een boek van herkenning! Met een lach en een traan gelezen!

6. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik vind de boeken van Odilie van Eck erg goed. Zij is ervaringsdeskundige en psychotherapeut. Beschrijft heel goed de psychologische-emotionele kant.

Het FIOM is een stichting die ook ontmoeting organiseert; Freya (zie www.freya.nl) trouwens ook.....

7. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    Dames,

Bedankt voor de tips. Ik ben ook op zoek naar een boek en hier zit zeker iets tussen.

Gr, miepje

Deel Deze Pagina