Ik ben benieuwd wat voor boeken jullie lezen en wat jullie verder doen met de gevoelens rondom dit zware traject. Ik heb Stil verdriet gelezen en heb nu paaseitjes gezocht in het umc besteld, ik vind het fijn om de verhalen te lezen, omdat het zo herkenbaar is, om mij heen ben ik de enige met dit probleem ( zover ik weet ) al mijn vriendinnen waren zo zwanger. Verder zoek ik nog iets waar ik wat meer mijn ei mee kwijt kan, iemand tips ?? IK zou het fijn vinden om is samen te komen met vrouwen die in het zelfde schuitje zitten, op zp kan het ook wel, maar is toch minder persoonlijk vind ik. Dus mocht iemand een leuke tip hebben, dan hoor ik het graag !! Liefs Flower
Hoi flower, Toevallig net een boek gevonden en aan het verslinden: "Vrouwenlichaam, vrouwenwijsheid" van Christiane Northrup. Heel andere benadering van het 'probleem', heel verhelderend. Gaat trouwens over meer dan alleen vruchtbaarheid.. het hele vrouw-zijn eigenlijk, maar ook een deel specifiek over dit soort problemen. Heb ook ooit "open zenuw" gekocht, misschien vind je dat wat? Meer een boekje om jezelf in te herkennen en wellicht iets om aan mensen in je omgeving te laten lezen, zodat ze je beter begrijpen. Groeten, Klaasje
Ik vind de site Home - ivfboeken.nl - powered by 123webshop.nl echt een aanrader en dan vooral de ervaringsverhalen. Ik kijk alleen liever in de bieb naar een boek want het is niet goedkoop.
Ik heb het boek "paaseitjes zoeken in het umc" in 2 dagen uit gelezen afgelopen week!! Een boek van herkenning! Met een lach en een traan gelezen!
ik vind de boeken van Odilie van Eck erg goed. Zij is ervaringsdeskundige en psychotherapeut. Beschrijft heel goed de psychologische-emotionele kant. Het FIOM is een stichting die ook ontmoeting organiseert; Freya (zie www.freya.nl) trouwens ook.....
Dames, Bedankt voor de tips. Ik ben ook op zoek naar een boek en hier zit zeker iets tussen. Gr, miepje