Vraagje over borsten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bo20, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Goedemorgen!

Even een vraagje.. Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD en heb enorm (lees: afschuwelijk) veel pijn aan mijn borsten. Ze zijn erg opgezwollen en dan voornamelijk mijn tepels.. Heb kleine borsten (cup A) dus het valt erg op als ze groter zijn.. Ook is de rand helemaal verkleurd, donkere kring.. Nou is er nog iets geks, in mijn linkerborst zit aan de zijkant een hele harde 'bobbel' ..en als ik er op druk doet deze erg pijn! Kan dit een kliertje zijn, omdat ik misschien zwanger ben? Of...

Heeft iemand hier ervaring mee die nu zwanger is? En als je niet zwanger bent, is dit dan normaal?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja hoor dat kan ook allemaal als je niet zwanger bent, ik kreeg ook altijd pijnlijke borsten vlak voordat ik ongi werd. Dus ja je kan bijde kanten op jammer genoeg

3. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Lijkt mij ook iets hormonaal... maar waardoor veroorzaakt? Kan idd door zwangerschap, maar ook binnen gewone cyclus.

Nog eventjes geduld en dan zeker testen! Indien je negatief test en het blijft te lang duren zou ik zeker eens langsgaan bij de huisarts.

Groetjes
    TWins

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    nou die harde bobbel(s) daar heb ik nu ook last van...al 1 week lang
    het wordt alleen maar harder en pijnlijker :confused: ik kan niet eens meer een bh aan want ze zijn idd gegroeid en doen behoorlijk pijn ;) en zie mijn banner.. zie ook blauwe aders erop komen hahah
    dus hoop voor jou dat het ook een goed teken is...
    succes alvast
    groetjes van Ramona

5. Niet meer actief

ik kan me herinneren dat als ik gewoon pijnlijke borsten had voor mijn ongeteldheid dat het voornamelijk mijn borsten waren en ten ik dus zwnager bleek vooral mijn tepels pijn deden
    heb trouwens ook ervaren dat de sympthomen pas gaan komen als je al wat langer zwanger bent zoals de kleur van de tepel die donkerder word dat gebeurt bij mij nu pas

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoop inderdaad dat het voor mij ook een goed teken is.. Het doet inderdaad enorm pijn.. Vooral als ik op mijn buik lig of inderdaad een bh aan heb.. Maar goed, het zou inderdaad ook een voorteken van de :evil: kunnen zijn..

7. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    hoi hoi zit net je topic ff te lezen...

Ik heb dit ook..
    al 2 weken ongeveer..ook al 3 weken steken inmn buik..weinig afscheiding en anders waterig..
    ik moest donderdag ongi worden..had sóchtends een klein roze veegje bij t afvegen verder niest ook nog niet te bekennen..maar gister negatief getest.

dus ik hoop voor jou dat t positief is...Bij mij dus niet..:( helaas..

succes en veel liefs
    heidy

Deel Deze Pagina