Hallo allemaal, Vandaag een positieve ovulatietest na 2,5 weken geleden een tweede curettage. Van de gyn moesten we wachten tot na een menstruatie. Afgelopen maandag zat er nog een Hcg waarde van 8 in mijn bloed, mijn eigen zw.test sloeg al neg.uit, maar van de gyn moet ik maandag 18-01 nog een keer prikken om te kijken of het dan op 1 staat. Mijn miskraam is half november geweest en voor mijn gevoel dus ook al lang geleden. Eigenlijk wil ik dus niet wachten tot de volgende ronde. Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Groeten, MVL
Hoi, Wij hebben ook niet gewacht, zonder resultaat, ik denk dat je pas zwanger kan worden als je lichaam er klaar voor is. Bij ons was dat na de curretage in ronde 4, helaas is deze zwangerschap geeindigd in een vmk.
Hallo, Wij hebben eind november ook weer een miskraam gehad met een curretage, toen heb ik aan de gyn gevraagd of we direct weer zwanger mochten worden het antwoord wat ja, maar ivm het precies uitrekenen van je zwangerschapsduur was het beter om te kijken nar je eerste menstruatie me andere woorden als je er klaar voor bent moet je het gewoon doen hoor, je lichaam geeft het vanzelf wel aan groetjes babs