eisprong na curettage, wachten of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mvl, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hallo allemaal,

Vandaag een positieve ovulatietest na 2,5 weken geleden een tweede curettage.

Van de gyn moesten we wachten tot na een menstruatie. Afgelopen maandag zat er nog een Hcg waarde van 8 in mijn bloed, mijn eigen zw.test sloeg al neg.uit, maar van de gyn moet ik maandag 18-01 nog een keer prikken om te kijken of het dan op 1 staat.

Mijn miskraam is half november geweest en voor mijn gevoel dus ook al lang geleden. Eigenlijk wil ik dus niet wachten tot de volgende ronde.

Wat zouden jullie doen in mijn plaats?

Groeten, MVL

2. Matilde

Matilde Lid

17 mei 2009
    52
    0
    0
    Hoi,
    Wij hebben ook niet gewacht, zonder resultaat, ik denk dat je pas zwanger kan worden als je lichaam er klaar voor is. Bij ons was dat na de curretage in ronde 4, helaas is deze zwangerschap geeindigd in een vmk.

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik zou het proberen, als je lichaam er niet klaar voor is, komt er ook geen eisprong...

4. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    Hallo,

Wij hebben eind november ook weer een miskraam gehad met een curretage,
    toen heb ik aan de gyn gevraagd of we direct weer zwanger mochten worden
    het antwoord wat ja, maar ivm het precies uitrekenen van je zwangerschapsduur was het beter om te kijken nar je eerste menstruatie

me andere woorden als je er klaar voor bent moet je het gewoon doen hoor, je lichaam geeft het vanzelf wel aan

groetjes babs

Deel Deze Pagina