Ik heb 11 februari een miskraam gehad, ik was bijna 10 weken zwanger. Nu vraag ik mij af wanneer je gewone cyclus weer terug komt. Ik had nu eigenlijk ongesteld moeten worden. Maar ben inmiddels al bijna 5 dagen over tijd.
ik heb een mk gehad 21februari en ik weet ook nog niet hoe het nu zal zijn.ik ga er maar van uit dat ik "rond"de 20 maart ongesteld zal worden maar dat kan ook anders zijn.ik vind het erg voor je want ik weet hoe graag je terug normaal wilt functioneren na de mk zodat je weer verder kan.sterkte x
hoi, Ik zit met dezelfde vraag! Heel vervelend om zo in onzekerheid te verkeren. Ik had zelf op internet gezocht hoe je je ovulatie kan berekenen en de meeste adviseren om de eerste duidelijke bloeding te rekenen als eerste dag van je menstruatie. Dus als je op internet de berekening doet kan je zien wanneer mogelijk je ovulatie zal plaatsvinden. Maar dit werkt inderdaad niet bij iedereen. Het beste is dan om nu bij te houden d.m.v. ovulatietesten. Suc6!
Je kan beter na een mk een hcg test doen om te kijken of je hcg überhaupt weg is. Vanaf dan begint pas weer je nieuwe cyclus.....
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Heeft even geduurd. Maar gelukkig wel weer ongesteld dus over aantal weken neem ik aan ook weer een normale eisprong. Hopelijk hebben jullie snel ook weer zekerheid, want ik weet hoe vervelend het is.