Kruidvat zwangerschapstest na afleestijd...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MinnieJ, 28 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ok ik voel me zo stom, maar ik stel mijn vraag toch. IK was op vakantie bij mijn schoonouders in het buitenland, omdat ik zo zat te malen heb ik 5 dagen voor mijn NOD smiddags een test van kruidvat gedaan. Nou goed, negatief, dus gauw terug in de verpakking gedaan om weer mee te smokkelen naar NL in mijn toilettas, omdat ik niet wil dat zij het in de prullenbak vindt, we houden het graag voor onszelf onze wens voor een vierde.

Nu kom ik thuis en pak ik uit en zie ik toch een licht streepje toen ik hem weg wou gooien (ruim 24u later dus). Ik weet natuurlijk niet wanneer die streep erop stond, heel stom, ik ben erg ongeduldig en als ie negatief is gooi ik hem na 3 min al weg. Maar er vanuitgaand dat de streep pas na afleestijd verscheen, is dit gebruikelijk als je niet zwanger bent?

Ik moet zeggen ik heb best wat testen versleten omdat ik bij mijn 2e er ook wat langer over deed, maar nooit iets gezien terwijl ik ze geloof ik best wel eens (een enkele keer:oops:) na een paar uur uit de prullenbak heb gevist:oops:

IK voel me helemaal niet zwanger, had het dus al naast me neergelegd dat het deze ronde zou lukken. Maar zoiets geeft toch even hoop, stom stom. Morgenochtend maar even een test kopen...

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja helaas hoor je dat wel echt vaker. Sterker nog, met kruidvat zie je de laatste tijd wel eens dit soort strepen binnen afleestijd. Maar ik zie hem wel ja... en ik hoop dat je gewoon zwanger bent. Zou morgen zeker weer testen.

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ik voel me eigenlijk stom dat ik deze vraag ook stel...zover na afleestijd. Maar ik hoefde niet te turen ofzo, ik haalde hem uit mijn toilettas om weg te gooien en zag meteen wat. Nooit eerder gehad na afleestijd, en best wat af getest...

nou ik ga morgen maar een nieuwe test halen

4. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    ik zie ook wat! spannend zeg. heb je er niet nog 1 in zitten? haha

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Nee deze was nog uit de verpakking v vorige maand....

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Ik zie het ook maar is het wel een flinke tijd na afleestijd. Ik zou nog eens opnieuw testen omdat je niet van deze test uit mag gaan.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Er zijn 3 opties.

1) geldige streep, maar je bent te snel geweest met aflezen.
    2) indroogstreep wel pas verscheen na het indrogen
    3) valse streep, welke de kv wel vaker heeft de laatste tijd.

Ff opnieuw testen dus.

Ps, heb je hem met water laten doorlopen voor je de foto nam? In het urinerondje op de laatste foto is het nog nat namelijk ;)

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Nee, niet water erin gedaan, misschien omdat ik hem terug in de verpakking had gedaan?

Ik ga zo wel een nieuwe halen, ik voel me helemaal niet zwanger ...maar goed dan hoef ik ook niet meer te twijfelen

9. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Spannend!

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    succes

11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.343
    28.562
    113
    Na de afleestijd = negatief. (Staat ook duidelijk in de bijsluiter)
    De enige manier om te weten of je zwanger bent is om opnieuw te testen.
    Succes!

12. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik zou een predictor halen. Kv heeft de laatste tijd ook wel eens vals positief gegeven binnen afleestijd.

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Idd ff een andere test doen. Dan weet je het zeker!

14. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Bij mij betekende dat helaas niet zwanger. Hopelijk ben jij dat wel, en is het van een beginnende zwangerschap.

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Net met middagurine getest (3 dagen voor nod) ik zie na 5 min heeeel licht streepje

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Zou het na 5 min indrooglijn zijn?

Bijgevoegde bestanden:

mommyof1 en Pink06 vinden dit leuk.
  17. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat je na 5 min al kunt spreken van een indrooglijn... spannend! Morgen of vanavond nog eens!!!

18. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Ik zou eens een predictor doen. Die zou nu al wel een duidelijk lijntje moeten laten zien denk ik ..

19. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik ziet hem hoor! Hoeveel dpo ben je? Vind die kv slecht tegenwoordig. Hier foto ter vergelijking.

Bijgevoegde bestanden:

20. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    jaa! ik zie hem ook spannend

Piep2016 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina