ik had vorige week woensdag tot maandag bruine afscheiding echt een heel klein beetje en nu is het over moet zaterdag ongesteld worden.. heeft iemand dit ook gehad en toch zwanger geworden?? ben zo benieuwd..
Ik had het op 11dpo tot 13 dpo en bij mij was dit innestelingsbloeding. Spannend! Teste wel op 10 dpo positief met kruidvat en 11 dpo met cb indicator. Dus misschien kan je een testje wagen?
Ik had ook een paar dagen licht bloedverlies, bleek ook een innesteling te zijn. Succes met afwachten !
ik ga donderdag denk ik testen.. heb geen symptomen wat ik bij de zwangerschap in september wel had waarbij ik een miskraam heb gehad dus nog even afwachten..
ik heb het 4 t/m 7 dpo gehad incl een hoop slijm (dat slijm houdt nu nog aan) Ik heb as maandag mijn NOD dus kan nog niet zeggen of het iets was
Ik ben 5,5 week zwanger en had bruin verlies 1 dag voor NOD en werd vervolgens 'ongesteld' dat neemt nu langzaam af en ben (nog) zwanger. Maar prettig is het niet. Als het bruin is en blijft is het hoogstwaarschijnlijk innesteling.