https://mail.google.com/mail/u/0/s/?view=att&th=135af69712d0122f&attid=0.1&disp=attd&safe=1&zw Wat denken jullie? Wel of niet zwanger? Morgen NOD! (had 3 positieve testen vd ovulatietesten en vanaf de laatste gerekend is morgen de NOD! Deze test is van vandaag! Geen ochtendurine! En getest met sensitest dipstick, de gevoelige! Ik ben onzeker! Wat denken jullie? Liefs, Lovefilu
oooooh denk je dat echt ... zwanger!!! Ik ben zo onzeker, dus morgen hoop ik in beeld te zien staan met CB en ochtendurine, zwanger, dan an ik er niet om heen!! Ik vroeg me gewoon af en nog steeds of deze streep niet te licht is! Ik heb helemaal kippenvel en steeds het gevoel dat ik toch van blijdschap moet huilen!!
oooow ik moet echt huilen, het voelt zoooo onwerkelijk!!! Doen jullie CB ook echt alleen met ochtendurine?? Ik wil zo graag ZWANGER zien staan, het voelt zo onwerkelijk! Alsof ik droom!!
ik geef je de raad om niet al snel te testen met de cb.. vaak geeft hij nog aan 'niet zwanger' omdat er te weinig hcg in je urine zit.. dat kan je dan weer onzeker maken! Maar je bent indd helemaaaaaaal zwanger!!
Je zou zeggen dat je test duidelijk genoeg is om ook een positieve test te krijgen van CB, maar als dat niet zo is niet meteen onzeker worden je test is echt wel duidelijk. Heb je er niet nog zo een als je voor jezelf wil bevestigen?
Ik heb gehoord dat de CB met indicator gevoeliger is dan de gewone. Dus dan doe je die toch gewoon. Als daar niet zwanger op komt, ben ik wel zwanger. (Wat dus sowieso niet zo kan zijn) Gefeliciteerd!!!
Ik had op vrijdag ook een hele lichte streep op KV2v5 test... Zaterdag ochtend was tie ietsje pietsje donkerder... Toen heb ik aan het eind van de middag ( omdat ik niet meer kon wachten ) ook een CB met indicator gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 weken...