Verschillende kaartjes nu op 11 DPO nog hoge temp; hoop?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door NLJH, 17 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Meiden,

Vandaag op 11DPO, de dag waar ik vorige cyclus een temp dip kreeg en waar savonds m'n menstruatie door brak.. vanmorgen dus erg benieuwd hoe mijn temp was.. 37,1.

Ik heb alleen nog wel wat roze / bruin verlies met afvegen.. Al is dat al zo sinds m'n eisprong ...:(

Heb totaal geen klachten van een menstruatie, alleen wat hoofdpijn en soms wat steekjes maar dat is ook al sinds eisprong zo.

Dit was m'n kaartje vorige maand van FF, deze maand (kaartje in handtekening) hij er wel anders uit maar goed dat zegt nog niet zoveel denk ik.. Of zijn er hier dames die een duidelijk verschil zagen met hun zwangerschaps FF kaartje en de maanden daarvoor??

Ik heb gister trouwens en zw test gedaan maar bleef helaas omo wit, dus ben eigenlijk benieuwd of er nog hoop is..

2. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Het ziet er in ieder geval veel belovend uit vooral omdat je op het andere kaartje een flinke dip maakt en nu mooi boven de 37 blijft

3. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankjewel voor je reactie! Helaas toch m'n menstruatie door gebroken op 11 DPO. Vandaag ook redelijke daling in temp :(

Op naar een nieuwe ronde dus :(

Deel Deze Pagina