zwanger MET bruinverlies!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pukie80, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Hi Meiden!

Ik wil even een positief bericht plaatsen voor alle vrouwen die net als ik een paar dagen voor NOD op bruinverlies hebben en daardoor alle hoop verliezen.

Ik had dus elke maand (en 22 maanden zijn er veel) bruinverlies, varierend van 6 tot 3 dagen voor NOD. Ik heb me suf gegoogled op berichten over vrouwen die toch zwanger bleken ondanks het bruinverlies. Ik kwam toch veel positieve berichten tegen, maar als het zelf al 21x gewoon een voorteken van je menstruatie blijkt te zijn, dan verlies je de hoop toch wel.

Deze maand weer bruinverlies.. en menstruatiekrampjes.. gewoon alles wat op een menstruatie wees. Ondanks dat ik een week voor NOD wel een beurse plek voelde bij mijn baarmoeder en wakker werd van een zwaar beklemmend gevoel bij mn baarmoeder.

Maar al met al.. het bloedverlies brak niet door en het bruinverlies nam op mn NOD af! 2 dagen gewacht met testen, maar uiteindelijk toch getest.. je weet maar nooit! En ja hoor gisteren ZWANGER getest! Helemaal dolgelukkig!

Dus dames, het is echt niet altijd het einde :)

2. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Wauw gefeliciteerd! Dat geeft ons weer wat hoop :)

Ik heb vandaag ook wat licht bloedverlies (maar niet bruin, eerder roze). Ik zit een week voor nod, dus veel te vroeg. Ben bang dat het toch gaat doorzetten, maar jouw bericht geeft weer een beetje hoop :)

3. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd:D:D:D

bewijst maar weer dat bruin bloed niet altijd slecht nieuws hoeft te beteken:D

geniet ervan!!

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Super meis!! Gefeliciteerd!!

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @DNA86
    kan heel goed een innestelingsbloeding zijn:D
    Ik ga voor je duimen!!

6. Martine1981

3 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!

Ik heb het ook 1x gehad, 2 dagen overtijd en ineens onwijs pijnlijke buikkrampen en helderrood bloedverlies, dat ik dacht op naar de volgende ronde. 2 dagen na bloedverlies een test gedaan, gewoon uit nieuwsgierigheid en dikke vette 2e streep, bleek achteraf een innestelingsbloeding geweest te zijn.

Geniet van je zwangerschap!!

7. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @Staffie84: thanks! Ik kan alle duimen wel gebruiken!

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Kan idd zeker weten! hier ook gehad , en zie banner ik ontplof bijna hahaha

9. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Thanks meiden!
    En ik hoop voor je mee DNA!

10. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ooh goed nieuws !ik heb daar ook altijd last van!

11. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geeft ons weer wat hoop! ;) Ik heb hier ook altijd last van, varierend van 7 tot 3 dagen voor nod. 10 juni is mijn nod, en helaas gister is het bruinverlies weer begonnen... Heb ook ongikrampjes, dus ik heb min of meer de hoop al opgegeven voor deze ronde. Maar het doet goed om zo'n positief verhaal te lezen! Krijg ik toch weer ietsje meer hoop van!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @Pukie80 Gefeliciteerd. Je hebt er lang opgewacht.
    Ik heb het ook altijd, toevallig vorige ronde niet, maar denk dan ook meteen...verloren zaak. Wie weet valt het ooit mee.

Oja en ook fijn om te lezen dat meer mensen dat hebben (vroeg me al af of er wat mis is met mij)

13. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @iedereen. Ook ik heb altijd bruin bloedverlies voor m'n nod. Ook toen ik zwanger was (wat uiteindelijk MA was) had ik dit. Had meteen weer die teleurstelling... Bij mij stopte dat ineens 2 dagen voor nod. Ik had ontzettend behoefte aan eten, steekjes in mijn liezen en toen wist ik het wel. Ik durfde alleen niet te testen, vond het zo spannend!
    Nu net ovulatie gehad. Weer afwachten nu, ik vind dit dagen die zo lang duren en erg spannend weer...!

14. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    O ja @pukkie, 22 mnd is echt ontzettend veel!!! Ik zit nu in ronde 21. Wat duren die mnden toch lang. Maar wat ontzettend super dat je nu zwanger bent!! Het wachten wordt beloond!!

15. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

ook ik had bruin verlies 1 dag na mijn positieve test, toen was ik al 4 dagen overtijd. ik dacht o nee hè zou het toch nog doorbreken maar nee hoor!:) toch van een innesteling denk ik!

Fruitmoes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina