Hi Meiden! Ik wil even een positief bericht plaatsen voor alle vrouwen die net als ik een paar dagen voor NOD op bruinverlies hebben en daardoor alle hoop verliezen. Ik had dus elke maand (en 22 maanden zijn er veel) bruinverlies, varierend van 6 tot 3 dagen voor NOD. Ik heb me suf gegoogled op berichten over vrouwen die toch zwanger bleken ondanks het bruinverlies. Ik kwam toch veel positieve berichten tegen, maar als het zelf al 21x gewoon een voorteken van je menstruatie blijkt te zijn, dan verlies je de hoop toch wel. Deze maand weer bruinverlies.. en menstruatiekrampjes.. gewoon alles wat op een menstruatie wees. Ondanks dat ik een week voor NOD wel een beurse plek voelde bij mijn baarmoeder en wakker werd van een zwaar beklemmend gevoel bij mn baarmoeder. Maar al met al.. het bloedverlies brak niet door en het bruinverlies nam op mn NOD af! 2 dagen gewacht met testen, maar uiteindelijk toch getest.. je weet maar nooit! En ja hoor gisteren ZWANGER getest! Helemaal dolgelukkig! Dus dames, het is echt niet altijd het einde
Wauw gefeliciteerd! Dat geeft ons weer wat hoop Ik heb vandaag ook wat licht bloedverlies (maar niet bruin, eerder roze). Ik zit een week voor nod, dus veel te vroeg. Ben bang dat het toch gaat doorzetten, maar jouw bericht geeft weer een beetje hoop
Gefeliciteerd bewijst maar weer dat bruin bloed niet altijd slecht nieuws hoeft te beteken geniet ervan!!
Gefeliciteerd!!! Ik heb het ook 1x gehad, 2 dagen overtijd en ineens onwijs pijnlijke buikkrampen en helderrood bloedverlies, dat ik dacht op naar de volgende ronde. 2 dagen na bloedverlies een test gedaan, gewoon uit nieuwsgierigheid en dikke vette 2e streep, bleek achteraf een innestelingsbloeding geweest te zijn. Geniet van je zwangerschap!!
Dat geeft ons weer wat hoop! Ik heb hier ook altijd last van, varierend van 7 tot 3 dagen voor nod. 10 juni is mijn nod, en helaas gister is het bruinverlies weer begonnen... Heb ook ongikrampjes, dus ik heb min of meer de hoop al opgegeven voor deze ronde. Maar het doet goed om zo'n positief verhaal te lezen! Krijg ik toch weer ietsje meer hoop van!
@Pukie80 Gefeliciteerd. Je hebt er lang opgewacht. Ik heb het ook altijd, toevallig vorige ronde niet, maar denk dan ook meteen...verloren zaak. Wie weet valt het ooit mee. Oja en ook fijn om te lezen dat meer mensen dat hebben (vroeg me al af of er wat mis is met mij)
@iedereen. Ook ik heb altijd bruin bloedverlies voor m'n nod. Ook toen ik zwanger was (wat uiteindelijk MA was) had ik dit. Had meteen weer die teleurstelling... Bij mij stopte dat ineens 2 dagen voor nod. Ik had ontzettend behoefte aan eten, steekjes in mijn liezen en toen wist ik het wel. Ik durfde alleen niet te testen, vond het zo spannend! Nu net ovulatie gehad. Weer afwachten nu, ik vind dit dagen die zo lang duren en erg spannend weer...!
O ja @pukkie, 22 mnd is echt ontzettend veel!!! Ik zit nu in ronde 21. Wat duren die mnden toch lang. Maar wat ontzettend super dat je nu zwanger bent!! Het wachten wordt beloond!!
Hoi! ook ik had bruin verlies 1 dag na mijn positieve test, toen was ik al 4 dagen overtijd. ik dacht o nee hè zou het toch nog doorbreken maar nee hoor! toch van een innesteling denk ik!