Vandaag 12 dpo. 9 dagen na terugplaatsing. Vanmorgen gedaan, en ik zag gelijk een heel lichte streep, mn man ook. Maar, is dit iets? Of wil ik dit graag zien?
Ik lijk iets te zien, maar grijzig? Ik weet niet hoe het werkt met terugplaatsing.. Hopelijk is het raak en heb je een mooie plakker!
Hij is wel rozig, maar heeeeeel licht.. Zo frustrerend want ik krijg hem er nog niet goed op. En ik weet, ik moet geduld hebben, maar men men men men men.. Maandag doe ik er opnieuw 1, hopelijk loopt het mooi op !
Yes, ovitrelle 1 pen, 13 dagen geleden. Naar mijn berekeningen en horen van anderen kan je die nu niet meer in mn urine weervinden.
Oei dat kan helaas toch echt nog wel . Je hebt de ovitrelle er dus niet uit getest denk ik. Ik ga duimen dat het streepje mooi gaat oplopen, maar voor 12 dpo vind ik hem erg vaag en ben ik bang dat het toch nog ovitrelle is. Maar uiteraard hoop ik gewoon dat ik het hartstikke fout heb.
Ik zie wel een mooi lichtroze streepje, maar heb geen ervaring met otrivelle ofzo dus geen idee wat de invloed daarvan is
Kan dat joh? Ik dacht dat de elke dag halveerde qua waarde, en zelfs dan kan hij er nu niet meer in zitten. Nouja als het zo is dan is het zo, lijkt mij niet. Ik ga het zien maandag
Halveert gemiddeld elke 33 uur . Maar het is maar een gemiddelde. Dus bij de een kan het halveren elke 12 uur en bij een ander elke 48 uur. Bij mij bleef vooral het laatste deel lang zitten waardoor ik op 14 dagen erna nog licht positief testte en op dag 15 gewoon ongi werd.
Met de pregnyl (4 keer eerder gebruikt) was het er altijd na een dag of 8 uit bij mij. Ik ben dr daarom maar vanuit gegaan dat dit dat ook deed. Nou we gaan het gewoon zien, is het niet zo, dan is het niet zo
Ik zie zeker een 2e streepje, als je test morgen donkerder is, dan is het waarschijnlijk van een zwangershap. Ik duim voor een donkerdere test morgen!
Ik kan dat dus nergens vinden? Bijsluiter en alles. Overal lees ik Max 10 dagen, anders had ik nog niet eens durven testen
He dankje! niet eens gezien daar straks, Maar, ik spoot destijds 2 keer 5000 eh pregnyl, en dat was er na 10 dagen Max uit. Dus 6500 eh is dr dan zeker na 10 dagen uit. Bedankt!
Vanmorgen toch getest. Deze lijn verscheen binnen 1 minuut, super zichtbaar! Ik denk dat we er stiekem in mogen gaan geloven