Hallo, Ter informatie voor iedereen .... Raar maar waar ben net met pil gestopt 1 keer eigen ongi gehad en zit nu op dag 33 van mijn cyclus. De eerste ronde had ik het draderige cervixslijm waar genomen en idd ongeveer 14 dagen daarna ongi geworden. omdat ik nu overtijd was dacht ik ook miss ben ik wel zwanger. Maar merkte rond de tijd dat ik ongi had moeten worden veel helder ( rekbaar slijm) is allemaal nieuw voor mij. had al een voor gevoel dat ik miss nu pas ging ovuleren . Heb dan ook ovulatietesten gehaald en de derde dus vandaag positief. Zo zie je maar..... ( ken ik men lichaam toch een kleinbeetje hihi. Fijn weekend allemaal. Liefs sancho
het zou kunnen hoor, mar dat is dan gewoon even afwachten of je binnen nu en 14 dgn je volgende periode krijgt, vooral in het begin als je net gestopt bent kan je menstruatie per cyclus verschillen. veel succes
tja dacht vanmiddag ongi te gaan worden, nu weer helemaal geen tekenen,oh ja misschien 1..wat klonterige afscheiding..is dat 1 symptoom van ongi? (raar he, voordat ik zwanger wilde worden, lette je hier helemaal niet op) Trusten Bengel
denk dat het gewoon meer iets is van het ontpillen. tis gewoon ff afwachten meid meer kan je helaas niet doen. heel veel succes in ieder geval
Ik had ook een late eisprong,die ovulatietesten zijn echt een uitvinding, 14e dag vruchtbaar?now way tel er bij mij maar 8 dagen bijop....
ik heb volgens mij op dag 13 mijn ei gehad deze ronde maar volgens FF was het dag 20, zeker weten wanneer die geweest is doet er bij mij nu niet meer toe. ik had wel ovulatietesten besteld voor de volgende ronde maar die heb ik ook niet meer nodig!!
Idd neeltje voor jou niet meer nodig bij deze nog gefeliciteerd( had ik nog niet gedaan) liefs sancho