Oké ik heb gefaald Gisteren getest 7DPO en vandaag weer op 8DPO Ik was weer te veel gaan opzoeken over dat je Predictors early niet mag open maken dus deze morgen toch nog 1 gedaan Niet opgemaakt en tuurstreep binnen de 3min Is “donkerder” dan gisteren want , eerlijk, dan moest ik hem openmaken om hem te zien en nu ga ik echt wachten tot minstens dinsdag/woensdag om oploop te zien Morgen testen heeft weinig zin foto 1 die van deze morgen Foto 2 die van gisteren en deze morgen , ik zal die van deze morgen strakjes slopen als die droog is en dan naast elkaar leggen en belangrijk, foto niet bewerkt deze keer, enkel bijgesneden
Ik vind die eerste foto wel duidelijk hoor. Zelf goede ervaringen met predictor. Ik hoop voor je dat hij op gaat lopen.
ja idem hier, is eigenlijk enige test dat ik nog vertrouw hoop het ook Vorige ronde had ik deze test vlak voor NOD Nu amper 8DPO, dus gevoelsmatig al beter. En met dat die deze morgen zo snel verscheen geeft ook al goede hoop de aanzet is alvast gegeven Nu is het aan de natuur proberen vandaag nog wat kaarsjes te gaan aansteken in de grot waar mijn Bomma altijd kwam (zijn er blijkbaar goede ) en gisteren heel raar , zag ik ineens een dubbele regenboog De donkerste zou onze MA van 4 jaar geleden kunnen zijn en de lichte de biochemische zws van vorige maand
Hee dansprinsesje, Hier m.u.p.p van het oude zwangerschapsclubje 2019 Dit ziet er goed uit zeg, ik hoop dat het goed blijft gaan! lekker broeden jij