Hoi dames, Eergisteren ochtend had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Gisteren laat in de avond ging ik naar het toilet en had ik een beetje licht en bruin bloed. Een paar uur later (ik kon niet slapen) ging ik vannacht naar het toilet en had ik vrij veel helder rood bloed en een zwarte klont. Net ook naar het toilet en bloed bij het afvegen. Ook voel ik mij leeg en voel me alleen maar ongesteld. Ik zou op dit moment 4 weken zwanger zijn geweest. Dit is een slecht teken lijkt mij? Is mijn menstruatie alsnog doorgekomen?
Wat verdrietig! De kans dat het is misgegaan, lijkt me inderdaad reeël Had je een duidelijke positieve test en oploop gezien? Heb je nu nog een test gedaan om te kijken of er nog hcg in je lichaam zit? In ieder geval een dikke knuffel!
Dankjewel! Dat is lief van je. De test van eergisteren was de eerste test en tot nu toe ook de enige die ik heb gedaan. Het was niet een knaller van een test maar duidelijk positief. Ik ben op dit moment zo ontzettend ongesteld.. denk je dat ik überhaupt nog een test moet doen? Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest, het is allemaal nieuw voor mij!
Ik vrees dat het antwoord duidelijk zal zijn, maar ik zou het alsnog toch aanraden om te doen... Dan ben je zeker dat de hcg uit je lichaam verdwenen is en herneemt je normale cyclus zich hopelijk ook snel! Ik heb 2x ook een biochemische gehad (zoals dat dan noemt) en het is gewoon ontzettend naar! De enige moment leef je op hoop & euforie en het andere valt alles weg
Pfff.. ik snap je helemaal.. en jij al 2 keer. Zo vervelend voor je en zo heftig! Hoe was jouw ervaring met je cyclus? Was die regelmatig erna? Ben zo bang dat mijn hele cyclus nu verstoort is en niet ongesteld word een langere periode of iets.
Die bleef mega regelmatig! Dat vond ik zelf wel fijn... Het idee dat ik niet "nog" meer tijd verloor. De eerste menstruatie erna, vond ik wel pittiger (meer krampen/pms) dan gewoonlijk.