Hallo meiden, Ik dacht, doe even een zwangerschapstest aangezien ik nog niet ongesteld ben. Mijn cyclus is tussen de 24 en 28 dagen. We hebben bij onze vorige zoon IVF gehad dus de kans dat ik zwanger kan worden op natuurlijke wijze is eigenlijk niet zo groot maar niet onmogelijk. We zijn ook niet bewust bezig maar omdat we het 'onveilig' doen, doe ik altijd voor de zekerheid een testje. Nu had ik nog de Sensitest Early liggen en tot mijn verbazing slaat deze heel licht positief uit? Ik zit op dag 27 van mijn cyclus. Ben ik nu zwanger of slaan deze testen ook weleens vals uit? Ik ben echt een beetje verbaasd..
Lijkt mij positief. Mits de streep binnen de afleestijd kwam. Ga je eerdaags nogmaals testen? Spannend!!
Ja het is binnen de afleestijd maar ik vind hem wel heel licht.. Ik heb geen testen meer in huis dus ik weet niet zo goed of ik zo naar de winkel ga om andere testen te kopen of dat ik bij sensitest nieuwe testen bestel en dan heb ik ze denk ik dinsdag in huis?
Als dit mijn test was, was ik heel blij Ik denk dat je een vroege positieve test te pakken hebt! (9/10 dpo)
Ik ben nog niet enthousiast hoor, eerder in de war haha. Kan het niet geloven als het echt zo is. Welke testen raad je aan? Ik heb niks meer in huis, zal ik dezelfde bestellen of welk ander merk is goed?
Ik zie hem ook zeker! Op de foto lijkt hij alleen wat grijs, daardoor zou ik nog een beetje terughoudend zijn. Maar als hij in het echt roze is, dan klinkt dat goed!
Geen kruidvat 2v5 halen Deze test ziet er trouwens wel positief uit! Ik heb goede ervaring met sensitest, dus als je kunt wachten zou ik die bestellen. Of langs de Action gaan idd.
Jeetje dames, ik heb wel het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden maar dat had ik de vorige zwangerschap ook. Het zou echt een wondertje zijn Ik ga zo even naar de action haha, ik kan niet geduldig afwachten
Oeh, ik ben heel benieuwd wat die test gaat zeggen! Zou echt super wonderlijk fantastisch voor jullie zijn!
Ik kon het niet laten haha maar ook hier is hij licht positief, urine was wel veel minder geconcentreerd dus ik denk dat ik maandag opnieuw ga testen, dan moet hij wel duidelijker zijn mits ik niet ongesteld ga worden
Wauw dat ziet er inderdaad positief uit! Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk een mooie oploop de komende dagen
Heb zojuist wat bruin verlies, wat wel kan kloppen met mijn komende menstruatie volgens cyclus. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen..