Ovulatie pijnlijk na stoppen met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WendymvSenna, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hebben jullie daar ook last van? Zodra ik stop met de pil voel ik mijn eisprong zo duidelijk, ik heb echt 2 dagen flink last van een soort kramp gevoel in mijn liezen en in het gebied van mijn schaambot zeg maar. Ik heb een enorm opgeblazen gevoel alsof ik mijn buik niet kan inhouden zeg maar.

Als ik de pil slik heb ik hier geen last van.........

Wie herkent dit?

Liefs,
    Wendy

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    nee het kan wel kloppen dat je dat niet verneemt als je de pil slikt, want dan heb je namelijk geen ovulatie :D.

maar ik herken het wel. ik heb de laatste cyclus ongeveer 5 weken buikpijn gehad in mijn liezen voorafgaande aan mijn eisprong. dit was ook scherp en rondom mijn schaambot. ook was ik erg opgeblazen.
    ná mijn eisprong werd de buikpijn anders. het was mijn 1e eisprong ná het stoppen met de pil en ik was direct zwanger!

wel fijn dat je 'm kan voelen. dan weet je wanneer je aan de gang moet! de buikpijn is niet zo fijn. ik had ook dat de gemeenschap zeer deed in mijn buik. dus dat was helaas geen pretje...

3. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt toch wel een eisprong met de pil?? Het eitje kan alleen niet bevrucht raken dacht ik ........

Ik ben 5x zwanger geweest en ook alle 5 de x-en was dat in 1x raak :)

4. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    tijdens de pil heb je geen eisprong.

zo he! allemaal in 1 keer! dat is wel gunstig!

5. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klinkt gunstig he, heb er helaas maar 1 kindje aan over gehouden, maar dat is weer wat anders.

Herken jij dat beurze gevoel in de schaambot streek?

6. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dat is jammer.

ja, ik herken dat wel. maar vooral in mijn liezen heb ik buikpijn. 1 nacht was het zo erg dat ik er niet van kon slapen.
    omdat het zolang duurde, ben ik naar de huisarts geweest. die heeft vanalles onderzocht en me uiteindelijk op mijn verzoek ingestuurd voor een echo. daar was alles oke, en ze kon geen verklaring vinden vor de buikpijn.

en nu,ná mijn miskraam begint de buikpijn opnieuw. ik hoop dat het nu niet 5 week gaat duren! ik hoop dat er snel een ei mag komen.

was er een reden dat het zo vaak mis is gegaan?

7. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee zoveel pijn dat je zelfs naar het zh bent gegaan, Poe das erg. Zo erg is het bij mij niet gelukkig.

Ja ze hebben na de laatste Mk ontdekt dat ik syndroom van leiden heb, een bloedstollingsafwijking. Ik heb nu fraxiparine injecties.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb het de laatste maanden ook, alhoewel ik toen nog wel aan de pil was, die pijn is idd niet erg prettig.
    Maar wel weer handig...scheelt je ovulatie testen.

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    idd kan je dat niet hebben als je de pil slikt, gezien die de eisprong onderdrukt, maar volgends mij had ik dat niet dat ik me ei merkte voor ik de pil slikte. is wel handig zodat je weet wanneer je moet klussen idd

Deel Deze Pagina