Hoi meiden had vandaag getest in de vlugte gekeken dacht oh niks. Dus kijk een uur later zie ik een streep dit kan niet . Altijd getest met kV nooit een indroger etc gehad . Ik wacht Een paar dagen dan test ik weer . Had wat last van mijn borsten ik kan niet natuurlijk zwanger worden hebben 8 jaar gewacht op ons zoontje dmv mm molen Xx
Hij is echt roze ik probeer morgen betere foto te maken . Een indroger heeft geen kleur normaal maar ik wacht het af .. Gr
Een indroger kan helaas wel kleur hebben. Grijs, roze en geel/oranje. Ingedroogde vloeistof wordt roze, ingedroogde urine wordt geel/oranje. Zeker omdat dit er pas stond ver na afleestijd, moet je hem als negatief beschouwen. (Ik zie overigens niks op je test). Er zometeen in daglicht nog een foto van maken heeft niet zoveel zin want dan vraag je ons een opgedroogde test te beoordelen. Het beste wat je kunt doen is morgen nogmaals testen en dan binnen 5 minuten aflezen (desnoods timer er bij houden) en een foto maken. Ik duim dat er een wonder gebeurd van binnen bij je.
ik zie alleen een wit streepje.. inderdaad om zeker te zijn even opnieuw testen en binnen de tijd aflezen. hopelijk dan een mooi streepje ! dat zou een mooi wonder zijn
Eigenlijk kan niemand daar nu een zinnig en positief antwoord op geven. Er staat namelijk niet voor niets in de bijsluiter een maximale afleestijd vermeld. Dat heeft een reden. Het enige wat je kunt t doen, is morgen opnieuw testen en deze binnen de maximale afleestijd aflezen. Hoop dat je morgen duidelijkheid hebt en je een wondertje mag verwachten!
Ik test morgenvroeg dan zit er 48 uur tussen . Trouwens was de test van gister niet het eerste plasje. Dankjewel voor de reacties
KV test drogen hier ook na leestijd roze op helaas. Bij de 1 e zwangerschap geen last van gehad, maar de afgelopen rondes wel.