Goedemorgen dames De meeste meiden weten ondertussen mijn geschiedenis onderhand wel Ik heb vijf min geleden een vroege test gedaan omdat als ik zwanger ben utrogestan moet gaan gebruiken. Zwanger worden is geen probleem maar het blijven wel. Zie ik nou weer een streep??? Menstruatie was 6 okt (miskraam) En mijn ei pas rond de 21ste dus denk ongeveer 9dpo te zijn. Wie helpt me mee kijken, moet ik morgen nog maar eens testen of gewoon beginnen met de utrogestan. Pfff man ben zo nerveus als de pest hier haha
heb je een foto van dichterbij ? kan het slecht zien....ik zie wel wat, maar of het echt een streep is durf ik niet te zeggen omdat de foto te ver af genomen is.
Hahaa dank je wel dames ben echt helemaal van slag hier, hoelang moet ie drogen dan haha daar kijk ik nooit naar eerlijk gezegd. Over uurtje ofzo?
Dank je wel dames, heb meteen maar twee bolletjes gedaan haha ga zo ook bellen naar de gynocoloog die wilde het ook meteen weten. 20 nov pas uitslag van onze bloedtest. Ben zooo nerveus haha
Ben alweer gebeld door de gynocoloog van het kliniek en morgen morgen even bloedprikken eind van de dag uitslag en aan de hand daarvan een echo twee weken later haha jeetje pff gaat ineens hard
Ik zie hem ook! wat ontzettend spannend weer voor je! ik duim zo dat het dit keer goed mag blijven gaan!