ik doe nu al de hele week ovu testen en snap er helemaal niks van.. kan iemand me alsjeblieft helpen? wanneer is nou mij ei geweest?? 13-12 en 16-12uidelik een streepje maar die is niet zo fel als de controlestreep.. groetjes denise
nee 1x, alleen vandaag 2x omdat ik de hele dag weg moest en dacht dat ik het vanavond niet zou gaan halen, maar redde het dus wel.. maar die van de 16e geeft toch ook een streepje aan?
ik zelf doe het altijd 2 per dag omdat ik soms 's ochtends een kanl test heb en 's avonds wat minder. nu kan het ook zijn dat je ei nog niet geweest is, of dat je 2 eisprongen hebt gehad wat ook mogelijk is. ik weet niet welke testen je gebruikt
Ik denk dat je ei nog helemaal niet is geweest en dus nog moet komen. Ik zie ook dat dit pas je 3e maande zonder anticonceptie is, dus wellicht is je lichaam nog bezig met het zoeken van een vaste cyclus, dus kan het deze maand allemaal wat langer duren
ik gebruik de testen van zwanger en kids, had 4dec mijn menstruatie dus zit nu op cd 14. dus je adviseert nog verder doortesten dan?
jawel dan kan de test ook wat aangeven omdat je zowiezo lh in je lichaam hebt maar nog voor je eisprong piekt dat hormoon en ik zou ook nog even door testen als ik jouw was.
Eén keer per dag moet genoeg zijn, maar doe het wel elke keer op hetzelfde tijdstip. Je hebt maar 24 uur je lh piek ongeveer, dus als je de ene dag 's morgens doet en de andere 's avonds kun je hem missen. Er zijn ook meiden die een kortere piek hebben en dus 2 keer per dag testen. Wel duur grapje. Maar als je het echt zeker wil weten moet je dat doen.
ik hoop het, ga gewoon nog ff door met testen.. heb nu de testen van zwanger &kids, zijn die beter of die van testjezelf.nl?
ik zelf vind ze van z&w fijner, ik vind ze makkelijker dan die van testjezelf maar het ligt er maar net aan wat je zelf prettig vind.
meiden, bedankt voor jullie hulp!! heb vanavond echt een knaltest gehad! de teststreep was nog donkerder dan de controle streep!!