Hai, Zijn we weer . Ik zit nu 14 dagen na pregnyl, 12 dpo. Na vorige ronde met pregnyl 5000 bleef ik t/m 14 dpo tuurtesten houden. Ik heb het idee dat deze donkerder zijn dan bij de vorige ronde. Ik durf eerlijk gezegd niet te hopen omdat ik bang ben dat het toch weer pregnyl is maar toch... hij is best duidelijk . Wat denken jullie?
Rustig aan, het is net etenstijd geweest Ik zie hem wel maar niemand kan je zeggen of dit nog pregnyl is. Hopelijk gaat ie oplopen!
Ik zie hem wel maar erg vaag voor 12 dpo. Nu was de mijne dat ook wel maar ik had een trage start met hcg en waarschijnlijk een late innesteling. Er is dus best wel een kans dat dit nog pregnyl is. Zeker omdat jij er ervaring mee hebt dat pregnyl langer in je lichaam blijft dan volgens de bijsluiter.
Spannend! Ik hoop voor je dat hij gaat oplopen alleen dan weet je of dit van de pregnyl is of niet. Ik vind hem wel vrij licht voor 12dpo. Maar dat hoeft niet per se wat te zeggen.
Ik heb ook eigenlijk alleen getest omdat ik zondag geen onduidelijkheid wil qua testen, omdat het zo lang zichtbaar blijft. Nu is de uploadkwaliteit hier natuurlijk altijd minder maar hij lijkt in het echt toch echt duidelijker dan vorige maand op 14 dagen na pregnyl. Ik had supertuur verwacht en nu toch dit. Ook best vervelend want nu merk ik dat de hoop weer de kop op steekt. En idd, als ik hier rond kijk naar 12 dpo testen, zie ik ze ook harder knallen dan de mijne.
Maar... Het hoeft niet. Ik had 12 dpo echt een tuurtest. Bijna weg gegooid zelfs omdat ik dacht dat hij wit was. Mijn man zag het streepje niet. Dus het kan wel. Beetje hoop mag best
Sorry.. ik denk dat het nog pregnyl is. Voor 13 dpo verwacht je echt een duidelijkere streep en hij lijkt lichter dan die van gisteren.
Ik ben er ook bang voor . We zijn verdorie 15 dagen verder nu. Helemaal opgedroogd is deze wel een tikkie donkerder dan gisteren maar veel te licht voor een 13 dpo.
Zojuist dwars door de utro heen hartstikke ongesteld geworden. Ik denk dat het nu wel duidelijk is. Hallo anderhalf jaar.
Door de utro heen nog wel helemaal onverwachts dus! Jeetje was rot meis, hele dikke knuffel en sterkte!