huh..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danoontjepower, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danoontjepower

danoontjepower Nieuw lid

13 sep 2006
    4
    0
    0
    Ik snap er ff niks meer van :( ! Zal even het verhaal uitleggen :

Ben in maart gestopt met de pil omdat ik er vervelende bijverschijnselen bij had. Tot sept andere anticonceptie gebruikt en daar 1 sept bewust mee gestopt om voor de 2de keer zwanger te worden .
    Tot augustus heb ik een zeer onregelmatige menstruatie gehad met zelf 2 maanden geen menstruatie in april/mei. De regelmaat begon pas in augustus : 22 aug / 17 sept ongi ( dus 26 dagen)
    Rond de"(vermoedelijke) eisprong extra geklust en daarnaast gewoon naar behoefte ;) .
    Maandag 29 en dinsdag 30 sept heel ligt bloedverlies.(na het weekend flink klussen)
    Als ik 17 sept tel als laatste ongi dag zou ik ong 15 sept (28 dagen geteld) ongi moeten worden. Nou dat is dus vandaag , maar niks te zien /voelen.
    Heb een test gedaan maar deze is negatief.
    Het is waarschijnlijk dus niet zo :(
    Waarom ik dit even kwijt wil is omdat ik bij mijn 1e kindje (2jr) 1 aug stopte met de pil en eind sept aantelde. Ook een week voor nod verschijnselen had ( zere borsten, rood tandvlees) en 4 dagen voor nod zeer positief teste.
    Hebben meer vrouwen dit ervaren ? Dus bij de eerste zwangerschap al vroeg testen en verschijnselen en bij de 2de geen verschijnselen en na ndo testen ?
    Sorry voor het lange en misschien onduidelijke verhaal maar ik moest het ff kwijt .

Deel Deze Pagina