ovulatie test 2 keer positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennatje, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennatje

Sennatje Lid

24 okt 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

ik ben nieuw hier, dus weet niet zeker of ik hier goed zit met mijn vraag maar snap het niet goed meer :(
    Volgens mijn eigen berekeningen had ik afgelopen zondag mijn eisprong moeten hebben. Nu dacht ik hem vrijdag al te voelen dus ff getest (dipstick van zwanger en kids) en deze was positief. Niet superdik maar wel echt duidelijk.
    Helaas kwam er van sex dat weekend niet veel van :D behalve zondag. Toen heb ik maandag ochtend nog eens getest en deze was ook positief! wel wat lichter maar ook duidelijk. Is toch vreemd ofniet? Ben bang dat ik mijn eisprong gemist heb. Wat denken jullie?

Liefs, S

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hallo,

En welkom hier!! :D
    Wat vind jij positief? Bij een positieve ovulatietest is de teststreep duidelijker dan de controlestreep. Hij moet echt knallen zeg maar.
    Heb je misschien een foto?

Groetjes

3. Sennatje

Sennatje Lid

24 okt 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey, bedankt!
    Maar ik heb wel een foto maar kan mn kabel van mn telefoon niet vinden haha! Hij was in elk geval niet donkerder als de teststreep.
    Maar ik vroeg me af, of ik mn eisprong zondag gehad kan hebben? Dat ik vrijdag licht teste, en maandag ook maar dat hij zondag misschien wel donker was geweest als ik dan getest had. Als dat zo is ben ik misschien toch wel zwanger maar ik heb er dus geen verstand van. Ik wist ook niet dat die dingen steeds donkerder worden anders had ik zaterdag en zondag ook wel getest haha 1e keer met ovulatie testen :)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan heb je de ovutesten dus verkeerd gebruikt. Je moet echt dagelijks testen wil je je mogelijke eisprong kunnen vinden. Het valt niet te zeggen of je je ei nu wel gehad hebt of niet. Ovutesten gaan gepaard met veel schommelingen. Voor hetzelfde geld was die in het weekend ook al weer licht.

Een positieve ovutest is niet te missen. Het teststreepje is dan even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep. Lichte streepjes tellen niet.

En als je je eisprong daadwerkelijk gehad hebt en je hebt op het goede moment geklust, KUN je zwanger zijn, maar dat is dus ook geen garantie. Het eitje moet dan ook maar net bevrucht worden. Zoals ik je stukje lees, ga je er namelijk van uit dat als je sex hebt en een eisprong je wel zwanger moet zijn. Maar helaas werkt dat dus niet zo.

Succes!

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Kan het niet komen doordat je fan bijv toch teveel hebt gedronken voor het testen of te kort je plas hebt opgehouden zeg maar?
    Want ik had ook niet elke maand een knaller maar achteraf was toen wel me ei geweest.

Zoals nu ook, hele weekend krampjes gehad maar geen ovutest in huis. Maandag na me werk kon ik ze pas halen, dus dinsdag getest en bijna een knaller. En toen gister en vandaag alweer lichter. Dus denk wel dat ik maandag een knaller zou hebben gehad, alleen kon ik toen dus nog niet testen. Dus ik tel wel nu dat dinsdag dan me ei was.

Deel Deze Pagina