tja dames kon het niet laten als je een vroege zwangerschapstest hebt brand de ov test in het laatje ..... ik heb wel eens dicht voor mijn nod een ov test gedaan maar nu lijkt het net alsof mijn ei eraan komt ? grtz onzekere edith
ben weeeeeeeeeeeeeer onduidelijk ! ik had dus een posi vroege zwangerschapstest en nu dit en woensdag is mijn nod ( stomstomstom dat ik dat even vergeet te vermelden ) ! hoop dan maar dat dat ook bij de hormonen hoort
Ik heb 1 maand ovulatietesten gebruikt en deze gaven altijd een lichte teststreep. Ik zou dus zeggen dat het niks zegt, maar zo veel verstand heb ik er nou ook weer niet van.
Heej Edith.. Je had dus al een posi vroege test..alvast voorzichtig, maasr toch gemeend gefeliciteerd!!.. Wanneer is je NOD?? Ik heb wel eens eerder gehoord dat ovutesten uitslaan bij een zwangerschap..Ikzelf heb toevallig afgelopen maand ook vlak voor mijn NOD een ovutest gedaan, omdat ik die nog toevallig had liggen..niks..noppes..nada te zien..nog niet eens een lichte streep..Echt hardstikke nega!! En idd dus gewoon ongi geworden..Dus 't kan.. Wanneer ga je weer testen?? Liefs, Anna
ik nu echt gewoon mijn menstruatie afwachten als ik de testen moet geloven ben ik zwanger maarrrrrrrrrr , ik wil echt eerst geen duivels zien :x morgen gewoon weer ah werk dan kan ik ook gedachte verzetten misschien duurt het dan minder lang
Hey! Hier net ook een ovutest gedaan,precies zo;n streepje op de test...!! Of krijg je altijd wel een controlestreepje te zien op de test?? Wie weet er een antwoord xxx
Een ovulatietest kan gedurende de hele cyclus een streepje geven, omdat je altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je lichaam hebt. Een ovulatietest is overigens pas positief, als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlelijn. Een positieve ovulatietest rond je NOD hoeft niet op een zwangerschap te wijzen, daar kun je beter een zwangerschapstest voor gebruiken!
Een posi ovutest kan wel op zwangerschap duiden. De testen kunnen namelijk ook hcg meten, dus ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd
De ovu-test hoeft niets te zeggen (ik test ook altijd zo licht) maar het feit dat je een positieve zwangerschapstest hebt zegt natuurlijk heel veel Volgens mij mogen we je feliciteren want 2 dagen voor je NOD doen wel meer meiden en je krijgt echt niet zomaar een vals positief op de zwangerschapstest. Gefeliciteerd meid
Hallo Ik heb een vraagje!! Ik gebruik ook OV testen en van dag 6 t/m dag 9 niks te zien gewoon helemaal niets dag 10 licht streepje dag 11 en 12 heel donker dag 13en 14 weer licht streepje van dag 15 t/m dag 21 ook weer gewoon helemaal niets nu dag 22 krijg ik weer een licht streepje dit is 3 dagen voor mijn Nod. Wat zou dat kunnen betekenen? Groetjes Vonnie
Je hebt altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je lichaam, dus je kunt gedurende de hele cyclus een licht streepje op je ovulatietest hebben. Dat is normaal!
Vonnie..misschien over 3 daagjes ook een zwtest doen?? Even afwachten gewoon denk ik.. Edith..heb jij nog getest?? Ben benieuwd!! Liefs, Anna
Jippie, Dat begrijp ik maar nu dit ik heb al maanden alleen streepjes tijdens me eisprong verders is het tekstje gewoon wit zowel daarvoor als daarna al maanden alleen deze maand geeft ie dus op dag 22 weer een licht streepje aan. Anna84, Ja ik wacht ook wel ff 3dagen met een gewone test daarvoor heeft het toch weinig zin denk ik zo. Knuffels, Vonnie
je zou het met een vroege test kunnen proberen, maar wachten tot NOD is wel beter..Wel extra spannend dan deze keer, als je dat met die ovutesten nog nooit gehad hebt!! Ik duim in ieder geval voor je!! Liefs, Anna
nee ik heb niet meer getest , ik heb vandaag mijn nod .........maar niks , voel niks , heb geen hoofdpijn , geen buikpijn , helemaal NIKS ,, hopen hopen hopen ! grtz edith
oehhhh..nou begingt 't dan toch echt wel spannend te worden Edith.. Ik duim voor je hoor..en hoop 't met je mee!! Liefs, Anna