julia ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bootsy, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb nu op internet de julia ovulatietest, zo heb je ook de donna en nog andere varianten.
    Wie heeft deze gebruikt? en wat vonden jullie ervan?

Hier de beschrijving voor meiden die er niets vanaf weten ;):

De JULIA Speekseltest is een klein microscoopje die je elke ochtend duidelijkheid geeft over waar je zit in je cyclus. Komen je vruchtbare dagen er al aan of zit je nog in de onvruchtbare dagen van je cyclus? Met deze informatie kan je de kansen op bevruchting vergroten of juist een zwangerschap voorkomen. De tester wordt geleverd met Nederlandse, Duitse en Engelse handleiding, 2 batterijen en lenzendoekje.
    Kenmerken:

Tot 97% betrouwbaar;
    Onbeperkt te gebruiken, geen maandelijke kosten;
    Dubbele functie: om?zwanger te worden en als anti-conceptie;
    Makkelijk in gebruik;
    Snelle resultaten;
    Klein en handzaam formaat. Past in elke tas.
    CE gecertificeerd

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb de Donna-variant een paar keer gebruikt, toen was ik er al flauw van. Die ovulatietesten (het zijn een soort ieniemieniezakmicroscoopjes) zijn in het echt veel kleiner. Dus je moet heel goed kijken. Verder vond ik het erg lastig om je slijm waar te nemen. Er zit inderdaad een handleiding bij, maar daar wordt je ook niet veel wijzer van.

Ik heb er dus geen goede ervaringen mee helaas....

3. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Dat is wel jammer... Ik heb m wel besteld, de julia variant en ik ben erg benieuwd... Ik wil daarnaast ook gewoon nog de 'gewone' ovulatietesten gebruiken.
    Mocht het volgende maand nog niet gelukt zijn dan ga ik er ook nog een paar maandjes bij tempen en anders toch maar naar de dokter....

Deel Deze Pagina