Wij zitten in de MMM en deze keer was de 4e ICSI. Maandag 15/06 mag ik bloed laten prikken, maar met vaderdag in de aantocht heb ik toch al weer eens getest. De bovenste is van gisteren met ochtendurine, de onderste is van vandaag, geen ochtendurine, want wou pas morgen weer testen, maar toe ik na het ontbijt in de badkamer stond was de drang te groot Ik heb toch het gevoel dat ze oplopen View attachment 461023
Wat een slechte smoes van vaderdag....dat is pas 21 juni! Ik zie niet echt iets op je test...er lijkt ver weg wel iets te staan,maar lijkt grijs.maar het is nog vroeg
@ pipo hier in België is vaderdag zondag 14/06 @ spinnekop: is de eerste keer dat ik deze testen gebruik dus weet niet of ze zover horen te staan.
In belgie is het 14 juni vaderdag. Yaraah, je testen lijken wel op te lopen. Zaterdag maar nog een testje wagen.
Niet als je in België woont want daar is a.s zondag Vaderdag (tenminste dat staat zo op mijn kalender
ik zie ze ook wel maar heb je geen officiele testdag gekregen want ik durf nu geen uitspraken te doen, heb je pregnyl gekregen, sorry ik heb er te weinig verstand van maar ik zie ze wel degelijk dus hoop uiteraard van een zwangerschap nog een paar dagen doortesten dan zou je op vaderdag toch een prachtige test kunnen geven
Ik zie zeker wel wat! Maar heb je pregnyl gespoten na de tp ter ondersteuning? k Zou zaterdag weer testen!
Ok,meid,dat wist ik niet.Ik dacht dat je je een week vergist had.... ik duim voor een mooi vaderdag cadeau voor jullie.
Bedankt meiden. Ik heb pregnyl gezet op 28/05 en dat is al 14 dagen geleden. Punctie was 30/05 en tp 02/06. Ik test nog wat door. Maandag mag ik bloed laten prikken