Verwarrend

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aegyo, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Afgelopen zondagochtend (CD 13) had ik een smiley op de ClearBlue Digital Ovulatietest (met dubbele hormoonindicator). Ook Action en Zwanger & Kids gebruikt met dezelfde urine, maar die gaven niet ècht dikke strepen :(

Ik besloot dus door te testen. Vanochtend (CD 15) waren de strepen een heel stuk dikker. En vanavond knalde de streep op de Action test binnen 1 à 2 minuten zowat van de stick af :p

Temperatuur was vanochtend wel iets omhoog, maar ik weet niet of ik dat kan vertrouwen. Vannacht hebben we namelijk eindelijk weer met een dekbed geslapen i.p.v. alleen een laken.

Vorige cyclus had ik ook al m'n vraagtekens over die ClearBlue Digital Ovulatietest. Ik kreeg toen ook geen knipperende smiley, maar gelijk een gewone smiley. Terwijl de streepjestesten pas de volgende dag 's avonds twee dikke strepen hadden :(

Wat denken jullie? Moet ik deze testen van de foto vertrouwen of had ClearBlue gelijk?

Bijgevoegde bestanden:

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Geeft die cb niet de 4 meest vruchtbare dagen aan ? dan kna het zo ongeveer wel kloppen namelijk ;) gezien andere testen vaak de 2 meest vrucbthare dagen aangeven.

ik heb gewoon cd met smily van 2 dagen en die loopt altijd gelijk bij mij met Z&K testen

3. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Maar dan had CB toch een knipperende smiley moeten geven en geen gewone?

4. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Nooit een knipperende smiley gehad altijd gelijk een smileys die een tijd bleef staan. Groetjes

5. Sabientje83

18 jul 2014
    36
    9
    8
    NULL
    NULL
    Ik had clear blue ovulatietesten die een rondje lieten zien bij geen eisprong (eigenlijk een Smilde zonder oogjes en mondje) en een echte smilie bij eisprong. Weet je zeker dat de smilie moet gaan knipperen?

Deel Deze Pagina