Hoi allemaal, Zoals de titel al aangeeft ben ik benieuwd met jullie ervaring bij testen op 10 dpo. Ik wil dan graag voor het eerst testen. Ik heb de sensitest extra gevoelig 10mIU 6 dagen eerder gekocht. Wat is jullie ervaring met deze testen? Ik heb ook nog action early in huis liggen. Alvast bedankt!
Het is heel verschillend volgens mij, heb genoeg testen gezien op 10DPO die wel positief testen. Maar ik had een omo witte test op 10DPO en teleurstelling om vervolgens op 14DPO alsnog een mooie positieve test te krijgen Met dezelfde testen van 10 mIU/ml. Je kan een kansje wagen natuurlijk als je denkt dat het je rust geeft!
Ik had een spierwitte test met 10 dpo. Maar met 13 dpo een knalpositieve... Dus je kan het proberen maar wees niet direct teleurgesteld en wacht daarna een paar dagen om het nog eens te proberen.
Ja ik las het al in een ander topic. Gefeliciteerd! Het geeft mij denk ik wel rust maar zal het moeten afwachten. De week duurt nog zo lang..
Ik had vier jaar geleden met onze oudste action early testen. Op 12dpo spierwit. Duurde toen echt nog een week voor ik een flinke knaller kreeg. Voor onze jongste dezelfde testen gebruikt. Op 6 en 7 dpo wit (ivm ovitrelle), op 8dpo een tuurstreep. Heb die ronde ook de testen van de ah gebruikt. Die waren flink duidelijker. 21/06 is 8dpo. De blauwe testen (ook die open is) zijn van de AH, de roze van de action. De opengebroken testen zijn van dezelfde dag.
Alle drie de keren goed duidelijk positief getest op 10DPO (en met nummer 2 en 3 al 2 dagen eerder begonnen met testen & een streepje kunnen zien)
Jep beide keren zelfde merk. Beide keren Eerst een testje van premom en een early kruidvat er achteraan..
Ik heb vanochtend toevallig ook getest 10dpo omdat ik er toch een beetje onrustig van werd. Kan er nog niet veel van maken. Ondanks de wens denk ik iets geduldiger zijn en over twee dagen weer proberen. Als je niet kan wachten zou ik gewoon proberen. Verschilt gewoon per persoon en situatie ontzettend. Ik heb een early test van de action gepakt.