Hallo, Ik vroeg mij af of er hier meer dames zijn die een ovulatietest als zwangerschapstest hebben gebruikt. Ik heb namelijk geen zwangerschapstest in huis en las dat het ook met een ovulatietest kan. Heb nu een lichte streep. Weet door verwijdering van mirena spiraal niet hoe lang mijn cyclus is maar zit nu op 31 dagen na mijn laatste ongesteldheid en tevens eerste na verwijdering mirena.
Oke, dank je. Hij is wel duidelijk maar ik vind het geen knal streep. Op de foto's komt het helaas niet echt duidelijk over. Maar geen knal streep helaas.
Klopt. Een vrouw heeft namelijk de gehele cyclus LH in haar lichaam, ook tijdens de menstruatie, waar de test dus met een tweede streepje op reageert. Bij een zwangerschap is een ovulatie meestal knalpositief, dus beide streepjes zijn dan minstens even donker. Maar goed, een ovulatietest = een ovulatietest en een zwangerschapstest = een zwangerschapstest . Dus als je overtijd bent, zou ik er geen ovulatietesten voor gaan gebruiken, maar naar de winkel hollen en een zwangerschapstest kopen. Ook als je nog niet weet wat je cyclus doet. Gewoon even wat goedkope zwangerschapstestjes inslaan. Succes!
Ik heb eens (vorige zwangerschap) een ovulatietest gebruikt, omdat iemand in het groepje waar ik in schreef, er naar vroeg. Ik had dus al een positieve zwangerschapstest. De ovulatietest knalde idd ook. Maar euh.. zoals jij 'm nu hebt... ik had ze mijn hele cyclus veel duidelijker, dus denk niet dat het iets zegt.
Bedankt. Ga morgenochtend maar eens testen als ik nog niet bloed. De zwangerschapstesten heb ik nu in ieder geval in huis!
Yup ivm angst had ik ook met ovulatietest getest...was knal knal posi en zwangerschapstest gaf toen licht streepje..werd donkerder was zwanger
Ik ben benieuwd of je al getest heb Hier het zelfde verhaal, terwijl normaal mijn ovulatietest wit is.. Ik heb zondag pas mijn nod.
Hoeveel dpo hebben jullie die knaltesten op ovutesten? En wat zegt het als na de ovulatie de ovutesten aflopen en weer wit worden (5 dpo)? Teken dat je niet zwanger bent, of zouden ze dan weer op kunnen lopen als je wel zwanger blijkt?
Hoi, ik heb gisteravond getest met de test van de action. Helaas spier wit. Zit nu al op 33 dagen. Kan me niet herinneren van vroeger dat mijn cyclus zolang was maar ben ook tussendoor ziek geweest met overgeven en diarree. Hoop gewoon dat ik morgen ochtend ongesteld ben want dit is zwaar irritant! Voel me niet alsof ik ongesteld moet worden maar ook niet zwanger...
dit is een normale test. hier was hij altijd zo... nooit een witte test gehad, soms schommelde hij een beetje