Wat gek zeg, op je andere testen was toch echt een licht streepje zichtbaar. Is denk ik toch iets gaande geweest maar misschien niet goed gelukt met delen of innestelen Balen joh, snap de teleurstelling maar al te goed! Hoop echt voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!
Ja raar hè... Eigenlijk zag ik alleen eergisteren bij die express wat, misschien toch indroog geweest oid. Nu wachten op menstruatie, tot nu toe nog niks te bekennen en zit op cyclus dag 30.. Maar goed tussen de 28 en 32 is voor mij normaal dus wellicht morgen die rode duivels
Ja ik vind het ook gek. Misschien een snelle indroger met het warme weer? Ik ben idd best teleurgesteld, zit nu op dag 30 en tussen de 28 en 32 is wel normaal bij mij dus wellicht deze maand toch een iets langere lf en morgen de menstruatie
Een snelle indroger lijkt mij niet, zolang er geen hcg in je urine zit zal een predictor niet licht positief uitslaan. Ik denk dat er gewoon heel vroeg iets is misgegaan Even een dikke knuffel jouw kant op