Bekijk bijlage 515678 Normaal met deze test altijd een knaller maar nu is het zo onduidelijk. Zit hier een positieve bij of niet? Voel deze keer overigens zowel links als rechts een "luchtbel"
Die van vandaag zit in de buurt,zou nog ff door testen denk dat je morgen of of overmorgen wel een knaller kan hebben..wat ook in de buurt zit aangezien volgens je Banner je ei over ong 2 dagen hebt nog ff door testen dus
Ik zie inderdaad ook niet echt een duidelijk positieve. Ik zou zeggen dat de test van de 17 het meest dicht bij een positieve zou zitten. Dus dat je je piek had tussen 17 en 18 okt. Maar aan de andere kant lijkt de test ook weer wat op te lopen en is het mogelijk dat je knaller nog moet komen deze dagen. Tja, hier heb je natuurlijk niets aan...
Haha nee nu is het nog niet duidelijk. Maar goed ik test nog wel ff door. Hoop dan toch morgen of overmorgen die knaller te hebben hoor word hier echt super onzeker van
Ik had ook alleen maar vage en toen ineens geen streep meer. Dus blijkbaar ben ik mijn vruchtbare periode weer voorbij. Snap er ook helemaal niks van. Maar die van jou is erg duidelijk nu!