Heb je je tempkaartje ook besproken met je HA? Ik vind deze niet heel makkelijk af te lezen maar ik krijg de indruk dat je nog geen eisprong hebt gehad op basis van deze temperaturen... Het kan zomaar zijn dat je een keer een maand overslaat he. Dat gebeurt helaas. Is dit de eerste maand dat je temperatuurt?
Je zou je temperatuur ook even in fertility friend kunnen zetten. Dat programma geeft zelf aan als er een eisprong is waargenomen op basis van de temperaturen. Misschien geeft je dat nog wat meer inzicht.
Manaolana, heb eerder al een paar keer getemd echter blijft dus me temperatuur altijd schommelen zoals deze maand. Heb hem niet besproken met d'r arts ook niet aan gedacht trouwens. Vandaar dat ik eigenlijk niet af ga op me temp maar meer op ovu testen. Ga er idd ook uit dat ik een cyclus over aan het slaan bent echter gekke is wel de hoeveelheid afscheiding, en dan met name ook erg veel tussen me schaamlippen. Iets wat ik nooit heb wat me dus lichtelijk achterdochtig maakt.
Lastig hoor... een eisprong moet toch wel echt blijken uit je temperatuur. Schommelen is op zich niet erg, mijn temp is ook altijd vrij piekerig, maar er moet een duidelijk verschil zijn tussen voor en na eisprong. Ik zou volgende keer sowieso je kaartje aan de HA laten zien! Temp je trouwens wel rectaal, iedere dag zelfde tijd en voordat je uit bed komt?
Ja iedere ochtend niet gelijk in bed maar gelijk van bed naar de badkamer, temperatuur daar rectaal, hier en daar kan er door een werk een periode in zotten dat ik niet kan tempen zoals de komende twee dagen weer, gaat zo lastig in het bos 😂 maar afgelopen maand standaard iedere ochtend.
Mag ik je het advies geven om te tempen terwijl je nog in bed ligt! Deze manier van tempen is niet betrouwbaar. Temp je wel op dezelfde tijd?
Dat mag zeker, zal dat de volgende cyclus doen zodra die zich meld, kan ik een klacht indienen voor cyclus vertraging ? Ja temp wel iedere ochtend op het zelfde tijd stip
Haha bij wie wil je klagen . Maar sluit me aan bij RoGiJuLi, je temperatuur is zo onbetrouwbaar helaas. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Haha ja klagen kon het maar ergens haha, Achja ik wacht het nog geduldig een weekje af, en zo niet maar weer melden bij de arts. En mocht de cyclus zich dan toch nog spontaan aan willen melden dan zal ik idd is tempen voor ik me bedje uit stap kijken of ik er dan duidelijkheid in kan krijgen. Thnx dames in ieder geval voor het mee kijken, ben er wel weer een stuk wijzer van geworden. Soms zou het toch wel handig zijn als de ooievaar gewoon een baby langs kwam brengen haha inplaats dat rare menselijke lichaam wat toch maar zelf doet wat die wil en voor een hoop verwarring kan zorgen
m Voor mijn ei schommel ik ook altijd tussen de 36,5 en 36,8 In dit kaartje zie ik eigenlijk nog geen eisprong
Als ik je kaartje zo zie dan heb je nog geen eisprong gehad. Maar aangezien je niet in bed tempt denk ik niet dat het heel betrouwbaar is