Dag dames, even een vraag mbt ovutesten. Hoe betrouwbaar zijn deze als je PCOS hebt? Ik zit in de eerste ronde clomid en plas elke dag rond dezelfde tijd op een stikkie. Onderste is van vandaag CD11. Gister op CD10 een FM gehad. Nog niet echt springende eitjes, maar al wel mooi baarmoederslijmvlies gevormd en in mn linkereierstok een wat groter eitje dan de rest. Ik heb het idee dat mijn ovutesten steeds duidelijker, maar ik weet nou niet of dat van een naderend eitje komt of door mijn PCOS... Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb pcos en heb 8 rondes clomid gehad. Ik gebruikte ook altijd de ovulatietesten en bij mij werkten ze prima! Ik heb ook een paar keer op cd10 geen duidelijk eitje gehad, vaak was er op dag 12 of 13 wel ineens een eitje te zien De ovulatietest was vaak positief op dag 18 pas. Het teststreepje moet wel echt even donker of soms zelfs donkerder zijn dan de controllestreep. Succes met alles en hopelijk heb je snel resultaat!
Ow, dat geeft me weer een beetje moed . Ben wel bekend met de ovutesten en weet dat deze nog niet positief zijn. Maar ik vind dat ze al aardig in de richting komen. Ben benieuwd wat de komende dagen gaan doen. Net overigens een slijmpropje verloren en baarmoedermond begint al beetje zacht te worden. En voel van alles rommelen beneden. Ben echt heel benieuwd naar maandag! Kan me niet snel genoeg gaan .