Ik ben fan van de extra gevoelige ovulatietesten, vond ze heel fijn. De zwangerschapstesten nooit geprobeerd maar volgens mij zijn er veel mensen die vals positief testen daarmee. @Fluss1984 bv. als ik het juist heb.
Extra gevoelige ovulatietesten ben ik fan van! Gaf mij veel duidelijker mijn LH piek aan dan andere testen. Zwangerschapstesten zijn zwaar slecht. Ik heb daar al 2x vals positief mee getest (terwijl ik achteraf nog geen eens een eisprong had gehad.. dus er was sowieso geen HCG) en ook best een duidelijk lijntje. Het was geen tuurtestje. Dus die koop ik nooit meer en zou ik iedereen afraden. Ik was toen nog heel erg zoekende naar mijn eisprong/cyclus omdat ik nog geen cyclus had gehad na mijn zwangerschap/borstvoedingsperiode..
Oké. Ja die ovulatietesten werken ook wel bij mij.. had deze ronde een hele week getest met sensitest en op een vrijdag had ik een positieve ovu test van 2besure.. maar ik vroeg me gewoon af of die niet vals was.. kan bijna niet maar ja.. Die zwangerschapstesten doen het bij mij wel.. ze zijn spierwit dus zou ook wel niet zwanger zijn dan.. Maar Oké! Dus de ovu testen kan ik gewoon blijven bestellen Dus? En gebruiken jullie dan de dipsticks?
Ja extra gevoelige dipsticks gebruik ik. Als deze positief bij mij is, is de teststreep wel dikker dan de controlestreep.
Dezelfde ervaring zoals de meesten, ovulatietesten goed, zwangerschapstesten ruk. De extra gevoelige bijna onzichtbaar en dan op CB 'zwanger' zien.
Hmm.. mijn zwangerschapstesten blijven ook wit.. ben 1 dag over tijd.. dan ga ik maar even anderen halen van de kruidvat ofzo.. Bedankt voor alle reacties