ovulatie test cl 2 keer gebruiken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door famke24, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    ik ga de clearblue ovulatietest gebruiken, maar die zijn nogal prijzig.
    nu staat me iets bij van iemand die op dit forum iets had gezet dat je ze 2 keer kan gebruiken door een stukje van t staafje af te knippen?

Wie heeft ervaring?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik gebruikte altijd de ovulatietesten van CB (gewone met teststreepjes, niet de digitale). Je kunt de houder openmaken en dan het stripje eruithalen. De strip kun je in de lengte doormidden knippen, zodat je twee hele dunne lange teststripjes krijgt. Wel onthouden waar de controlestreep komt te staan en waar de teststreep! En de stripjes in het papier en luchtdicht bewaren. Op die manier kun je dus twee keer zo vaak testen voor hetzelfde geld.

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dankje wel voor de reactie!
    Ik heb de digitale cb, dus dan zal dat helaas wel niet kunnen .. had het al eens bekeken hoe dat zat en kon. Dan de volgende keer de andere maar kopen en kijken of ik die ergens kan vinden, want hier hadde ze alleen de digitale te koop.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou niet gaan knippen in de digitale test, want die werkt heel anders. Daarbij moet je waarschijnlijk ook niet naar de streepjes kijken. Met de gewone streepjestest van CB kan het dus wel. Je hebt dan alleen een dunner stripje zonder houder, maar dat werkt net zo goed (weet ik uit ervaring).

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    en dat werkt ook met de gewone streepjes zwangerschapstest ;);)

alle merken trouwens .. zolang ze maar breed genoeg zijn om goed door te knippen.
    Heb de kruisjes van kruidvat al eens gedaan, de roze streepjestest van de DA al en die van etos .. en dan natuurlijk clearblue :):)

dubbel test voor de prijs van 1 test!

Deel Deze Pagina