hai, misschien een stomme vraag maar ik heb echt vaak een zwangerschapstest gedaan ( wers een beetje een verslaving... hihi)begon al 4 dagen voor NOD dat hij een licht streepje gaf.....en elke keer dat ik weer ging testen was hij of het zelfde of iets donkerder nu is hij duidelijk heel donker is dat dan ook een teken dat het nu nog wel goed zit of heeft dat er niks mee te maken. Is het niet zo als het niet goed zit dat de test lichter wordt. alvast bedankt liefs claire
als de test steeds lichter word betekend dat in de meeste gavllen dat het HcG afneemt, dat is dus niet goed. Donkerder worden is dus wel goed (maar geeft geen garantie dat het goed blijft gaan he!)
Eens met Anna voor het grootste deel maar... STOP alsjeblieft met testen, je maakt jezelf gek. Sorry, ik bedoel het niet zo bot als het over komt. Toen ik zwanger was ging ik ergens met 9 weken nog eens een test doen, en deze was bijna nega.Over de rooie natuurlijk, mijn ha wou gelukkig wel een bloedtest doen, en alles was goed, en heb nu ook een prachtige dochter. Maar ik heb dus eigenlijk helemaal in de stress gezeten voor niks, zou niet willen dat het jou overkomt.
O dat is wel goed dat je dat hier neerzet van die bijna negatieve test! Dat wist ik ook niet...weet wel dat bij een X aantal weken je hormoon niet echt meer toeneemt maar wanneer dat is...geen idee! x
dank jullie wel voor de reactie... ik ga er ook mee stoppen hoor kan toch niks voorkomen mocht het mis gaan. ga maar van het positieve uit liefs