Hallo iedereen, in september 2008 ben ik na 9 jaar gestopt met de pil te nemen. In april 2009 voor de eerste keer ms gehad. Dan na 21 - 37 dagen en sinds 25 juni heb ik voor de laatste keer mijn ms gehad. Ik zit nu aan dag 71! Op 6 augustus heb ik getest maar dit was negatief! Iemand goede raad?
Ik zou even langs de huisarts gaan.. Deze kan je wat voorschrijven waardoor je ongesteld wordt (provera) Want nu wordt je cyclus wel heel erg lang en is het eigenlijk geen cyclus meer te noemen.. Ik weet hier zelf alles van, ik had hele lange "cyclussen" omdat ik Pco heb/had. Kreeg heel vaak provera voorgeschreven om de cyclus weer af te breken als die te lang werd. Succes!
Ik heb op 15 september een afspraak met mijn gynaecologe. Ze weet dat we graag een kindje willen en ik zal dan net een jaar gestopt zijn met de pil. Hopelijk komt er snel verandering. Ik word er zo ongeduldig van. Soms hoop ik stiekem dat ik wel zwanger ben en dat ik te vroeg getest heb...
ik denk niet dat je zwanger bent want had je al een positieve test moeten hebben ik denk dat je cyclus van slag is en dat je maar even langs de ha moet gaan dan kunnen die verder kijken sucees
Goed dat je naar de gyn gaat want volgens mij heb je niet echt een goede cyclus om zwanger te worden. Hopelijk kan de gyn je helpen en ben je snel zwanger.