Ovulatietest 100% positief of nog net niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Indy1987, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy1987

Indy1987 Lid

2 mrt 2014
    77
    0
    0
    Hoi Dames,
    Hoop dat jullie me kunnen laten weten hoe ik deze test moet zien.
    Ik ben deze cyclus begonnen met temperatuur netjes bijhouden in fertility friend en vanaf dag 10 met dagelijks een ovulatietest omdat het niet echt te voorspellen was wanneer mijn ovulatie plaatsvindt.
    Nu kwam vandaag vanuit het niets een ovulatietest met een redelijk gekleurd tweede lijntje.
    Nu is het lijntje niet zo mooi egaal gekleurd als het testlijntje, hij lijkt links iets donkerder, maar aan de rechterzijde een stuk lichter dan het test lijntje.
    Moet ik dit als positieve test zien en moet ik deze als + in fertility friend zetten of moet hij echt nog donkerder zijn (of meer egaal?) en is dan pas positief? Heb bij anderen ook wel eens donkerdere testen gezien namelijk.
    Alvast bedankt voor jullie hulp weer, vind het nu al spannend :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dikke vette streep; veel plezier vanavond!

3. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Vind hem ook wel vrij donker, maar niet echt 'knal' ;) misschien over een paar uurtjes nog een keer testen om te kijken of er vooruitgang in zit? Ik denk dat je hoe dan ook wel in de buurt zit dus ik wens je een gezellig weekend ;)

4. Indy1987

Indy1987 Lid

2 mrt 2014
    77
    0
    0
    yeeeah! :) bedankt allebei, dat wordt zeker een leuk weekend! Ik had dus ook het idee dat het nog wel net iets donkerder kon.
    Hoeveel uur zouden jullie aanraden om minimaal tussen deze test van tussen de middag en een tweede test van later op de avond te laten zitten als je wil kijken of het inderdaad nog wat oploopt?
    Heb geen idee hoe snel er een duidelijk zichtbaar verschil ik kan zitten.

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik vindt hem positief genoeg!
    Veel plezier het weekend ;)

6. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Beetje late reactie sorry :D maar zo'n 4-5 uur moet je wel verschil zien op de dag dat het oploopt. Als je er meer tijd tussen laat kan het zijn dat je de piek net mist.

Deel Deze Pagina