In Juni currettage gehad, cyclus vrij snel weer op orde....28 dagen....ben deze maand geen wijs kunnen worden uit mijn ovulatietesten, eigenlijk de hele vruchtbare periode een mooi maar niet super positief streepje gehad, dus geen idee wanneer het eitje gesprongen is. Morgen moet ik ongesteld worden en vanmorgen een kv testje er tegen aan gegooid.....met onderstaand resultaat....positief toch? Wel wat licht vind ik voor 1 dag voor nod, maar hopelijk een late innesteling?
Ziet er goed uit! Als je geen duidelijke ovulatietest hebt gehad weet je ook niet zeker dat je nu 1 dag voor nod zit toch? Misschien een wat latere eisprong. Voor nu zeg ik voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk lopen ze mooi op!
Dat zou kunnen, maar mijn cyclus is eigenlijk altijd 28 dagen....maar misschien deze ene maand dan net niet
Ik ook....ben al die miskramen en currettages wel zat. Score is nu 3 miskramen waarvan 2x currettage en daar tussen in 1 goede zwangerschap .
He kan me voorstellen dat je die wel zat bent, nog even spannend voor jullie dus. Hopelijk mag je over 8 maanden een gezond kindje in je armen sluiten!
Nou, vanmorgen weer getest...negatief en zojuist ook ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde :x
Van mij hetzelfde. Miskraam 2015 zwanger & bevallen feb 2016. Miskraam augustus 2016 sept terug zwanger. Gister een hartje mogen zien kloppen