Hallo allemaal, Ik heb even een vraag aan jullie. Deze ronde heb ik weer de ovulatietestjes van sensitest gebruikt. Zoals je in mijn onderschrift kunt zien heb ik een vrij normale cyclus. Deze maand zou ik mijn eisprong moeten hebben op maandag 16 mei. Ik ben op 11 mei begonnen met testen en kreeg uiteindelijk op vrijdag 20 mei een positieve ovulatietest. Op zondag 22 mei in de avond pijn gehad dus waarschijnlijk de daadwerkelijke eisprong. Ik zou dus aanstaande zondag ongesteld moeten worden. Maar ben dat gisteren 10 dpo al geworden. Heb ik een korte korte luteale fase? Of is mijn ei toch op woensdag 18 mei al gesprongen (negatieve ovulatietest) Alvast heel erg veel dank voor jullie reacties !!!
Een eisprong zonder LH-piek is bijna onmogelijk. Ik denk dus dat je luteale fase idd wat korter is geweest. 10 dagen is wat kort, maar als dit niet elke maand zo is, dan is er niets aan de hand. Ik zou even in de gaten houden of je dit vaker hebt.
Vorige maand werd ik na 14 dagen ongesteld (ik reken de dag van de eisprong als 1e dag en de 14e dag werd ik ongesteld) We hebben afgelopen maand rond mijn vruchtbare dagen wat stessvolle dagen gehad. Vandaar dat mijn ei wat later kwam dan verwacht. En dus ook een korte luteale fase. Inderdaad eens kijken wat het volgende maand doet. Bedankt voor je reactie