Vals "positief" licht streepje bij de kv 2 voor 5 testen?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PamPapilio, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    De titel van het topic spreekt eigenlijk een beetje voor zich, kan het dat er bij de kv 2 voor 5 testen een licht streepje te zien is en er toch geen zwangerschap is? heb er altijd mee getest en heb nog nooit een lijntje gehad zonder een zwangerschap eigenlijk.. MAARRR nu net even getest en de kans dat ik zwanger ben lijkt me zo klein maar toch zie ik een licht streepje.. vriendlief ziet m niet maar die is niet zon kijker als ik ben :)

We zijn niet aan t proberen zwanger te worden maar ik wacht op mn volgende menstruatie om te beginnen met anticonceptie omdat ik net een paar weekjes gestopt ben met de bv. (we gebruiken dus nog condooms) Ik weet mn laatste menstruatie niet meer maar ben ook al eens eerder lang overtijd geweest en toen was er ook niks aan de hand.

Maar vandaag was ik ineens zoooo duizelig net.. kon niet zitten liggen en kijken en werd ook misselijk enzo.. al snel kwam de gedacht en opmerking "ben je zwanger?!!!" en omdat ik echt van mn laatste mens. niet meer weet wanneer t was hebben we toch maar een testje gedaan.. en nu dus t wel/niet streepje..

Nu ga ik ervanuit dat ik niet zwanger ben.. maar.. vind t toch een beetje raar :) dus vandaar mijn vraag.. wie is er bekend met een vaag streepje binnen/op de afleestijd en was toch niet zwanger? :)

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heb je er een foto van?

Heb alleen gehoord van indroogstreepjes, maar nog nooit van valse "roze"...

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Heb je een fotootje?

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    zal ff fotootjes verkleinen.. heb foto van dat ie net gedaan was en daar zie ik bijna niks
    en een foto van de test nu want nu zie ik echt een lichtroze streepje.. :S

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Bekijk bijlage 153372

Hier zie ik op de fotos eigenlijk ook erg weinig. alleen als ze erg groot zijn.

Maar deze is van even daarna..

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heb de test nu naast me liggen en hij is ook niet grijs en dun ofzo.. t is echt een lichtroze tweede streepje.. maar kan dat als je niet zwanger bent of zou er toch meer aan de hand zijn?!!!!! :$:(

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee!

Ik had dat een aantal weken terug!
    Heel licht streepje, op de foto door sommige mensen wel te zien ;) Door mijzelf thuis duidelijk te zien, binnen afleestijd verschenen.
    Volgende dag nog lichter streepje, alleen te zien als je de test op een bepaalde manier in het licht hield.
    Dag erna test negatief.
    1,5 week later ongesteld geworden.

Ik denk zelf, eerlijk gezegd, dat er wel iets gezeten heeft maar dat het heel vroeg mis is gegaan.

Ik zat destijds op een topic waar een stuk of 5 meiden waren die het zelfde hadden. Licht streepje te zien, kort daarna toch ongesteld geworden.
    Je hoort echter ook verhalen van meiden die na zo'n licht streepje toch zwanger waren, maar dan moet hij de komende dagen wel duidelijker worden. Dus ik zou zeggen, test over een aantal dagen nog eens!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm ik zie wel iets.. zou over 2 dagen nog eens testen ..
    waar zit je ong. in je cyclus ? een schatting..

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    het lijkt wel of ik iets zie!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    mijn zoon van 7 ziet ook de streep keek toevallig mee hihi

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk wel wat te zien.....
    Ik zou over 2dgn nog een keer testen om te kijken of het streepje da duidelijker is

14. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie alleen op die laatste foto een heel licht streepje..

15. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik zie op het laatst foto'tje idd een 2e streepje! Over 2 dagen opnieuw idd.. Het is natuurlijk niet gepland, tenminste dat haal ik uit je verhaal, maar hoe voel je je erbij??

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik zie ook wel wat

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zie ook een tweede streepje , wel heel licht , zou net als de andere zeggen over 2 dagen nogeens testen .

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou dan wordt t nog 2 dagen afwachten..

Hoe ik me erbij voel? heel gemengd.. ik wil graag nog een tweede en t gevoel van t willen is er al sinds de bevalling weer maar praktisch denkend wilde we er echt niet aan voor zoonlief minimaal 3 is! ik heb ME en dat maakt t allemaal wel zwaar.. dus dan 2 kleintjes zo vlak achter elkaar!? :|

Ook leek t mij fijn als zoonlief naar school gaat en ik dan dus alle tijd heb voor de beeb. en hij al een stuk zelfstandiger is..

Maarja.. niet gepland maar altijd zeer geliefd hoor! :) al zou ik t dus ook niet heel erg vinden als t niet zo is.. :)

We gaan t zien.. heb de zenuwen wel in mn lijf nu.. :$

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ben benieuwd , hou je ons op de hoogte ?

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zie een héél licht streepje! Ik heb dit in aug'10 ook gehad, maar werd 2 dgn later als nog ongesteld. Zie album voor een foto

Deel Deze Pagina