Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik snap mijn ovulatietesten niet. (Ook pas net begonnen met testen) Ruim een week geleden deed ik een test en die was wit. Afgelopen zondag weer een test gedaan en daar stond een duidelijk streepje, alleen niet donker genoeg om mijn ovulatie aan te geven. Maandag werd het streepje weer lichter en dinsdag deed ik weer een test en toen was hij weer wit Kan het zijn dat mijn ovulatie al is geweest en dat ik te laat begon met testen? Of kan het zijn dat ik nog mijn ovulatie moet krijgen? Is het mogelijk dat je meerdere groepjes streepjes krijgt per cyclus? Bedankt
Je ei kan nog prima komen. je hele cyclus heb je het LHhormoon in je lichaam, maar dat schommelt steeds wat (van witte test tot duidelijke maar negatieve test). Tot +- 1.5 dag voor de eisprong. Dan schiet het hormoon ineens omhoog en heb je een positieve test.
Dank jullie wel voor jullie reactie! Het zijn testen van de action. Kan dat nog veel uitmaken? Ik heb voornamelijk één keer per dag getest, maar op de dag van mijn vermoedelijke eisprong heb ik twee keer getest. Ik ga nog even door met testen en anders volgende maand maar eerder beginnen denk ik zo